Noen som ikke kjenner liv?

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg er 17+5, men synes ikke å ha kjent noe særlig til liv. Har kjent noe som kanskje kan være det... Kjenner jeg blir litt bekymret. Men er førstegangs, kanskje det spiller inn?

Er 16+6, selv litt usikker på om jeg har kjent liv. Lurte på om jeg kjente noe på torsdag, men veldig usikker. Da var det en boble som på en måte kilte litt bortover. Men fikk bekreftet på ul i går at det er masse av liv der inne :) og morkaken ligger forann. Ikke bekymre deg, plutselig kjenner du nok noe :-)

Kanskje morkaken ligger foran her også :) har ikke vært til noen ultralyd, men hører hjertelyden hjemme med doppler. Det er nok ingenting galt, men blir så fort bekymret av alt..

Ja fort gjort å bli bekymret som gravid, vi kommer nok ikke utenom det nei. :-) alt nok i skjønneste orden :)

Jeg er snart i uke 16 og 3 gangs. Kjenner absolutt ingenting.. Men har morkaka foran.. Men haddde vert litt greit og kjent litt...

Er min første også, uke 16+4. Kjenner noe i magen, men tror det bare er luft. Gleder meg til sikre spark :)

Første gang kjente jeg ikke bevegelse før uke 19
Ikke jeg heller. Er 17uker nå og kjenner noe som kan være bebis men er veeeldig usikker. Med nr 2 kjente jeg tydelig fra 15 uker. Er veldig individuelt, og veldig ulikt fra bebis til bebis hvordan barn og morkake ligger.

jeg er 16 uker idag. Kjenner mye forskjellig nedentil magen, men om det er livmoren som strekker seg, tarmene som jobber eller barnet som beveger seg, d er vanskelig å si. Har jo heller aldri kjent på dette før. Kjenner av og til noe som er så tydelig at jeg tenker det bare MÅ være babyen, men d kjennes ikke ut som en fiskehale eller boble, og det er mer ubehagelig en det føles som kiling...jammen ikke godt å si. Smører meg med tålmodighet...:)

Med første kjente jeg ikke liv før uke 20. Hadde morkaken på fremsiden da. Samme med nr to kjente først i uke 17-18. Denne gangen uke 15-16:)

Tror jeg kjente noe en kveld, men usikker. Er 14+5 8 og andregangs. Bare å vente tålmodig:p

Nei kjenner ikke liv, å tror det kommer til å gå lang tid enda før jeg kjenner liv da jeg har morkaken forann denne gang.. tror jeg kjente liv i uke 17 sist :)

Veldig usikker på om jeg har kjent liv, er 16+4 i dag og andregangs. Husker ikke når jeg kjente liv første gangen....

Jeg har ikke kjent noe enda, er 15 uker og tredjegangs.
Var ikke sikker på at det var babyen jeg kjente før uke 18, men hadde kjent noe jeg var usikker på fra uke 16 med begge de to andre. Hadde morkaka forran med andremann.

Sniker fra april: Jeg kjente omtrent ingenting før rundt uke 20, da kjente jeg det uten på magen også. Før det kjente jeg kilinga 3 ganger. Min lå med ryggen ut mot magen min og sparka innover mot morkaka, så da kjente ikke jeg bevegelsene.

Jeg er 14 uker, og tror jeg har kjent litt fiskesprell innimellom men er fortsatt usikker. Det er veldig individuelt når man kjenner sparkene, kommer også an på hvordan babyen og/eller morkaken ligger :) Vi vil kjenne det tidsnok skal du se

Jeg er 17 + 3 og kjenner ingen ting=( Jeg har lurt på et par ganger om jeg har kjent noe, men tror det bare er fordi jeg har så lyst at det skal være lille<3 Så alt som skjer inni der tror jeg med en gang er lille, så etter litt tenker jeg- neeh, er nok ikke det=(
Her om dagen lå jeg på sofaen å kunne kjenne noe der inni med hånden når jeg holdt på magen, langt nede., men jeg kjente ingen bobler eller fiskehaler, så var nok bare luft hehe:p

Back
Topp