Noen som ikke kjenner liv enda?

Jeg kjenner liv nå, men det har tatt seg opp gradvis den siste uken (snart 18+0) og nå kan jeg kjenne sparkene til babyen om jeg legger hånda der den sparker. Men kun når jeg ligger heeeelt i ro og nesten ikke tør å puste:nailbiting:
 
Jeg er 20+4, og har kun kjent liv den siste uken. Er ikke så mye, men kanskje 2-3 spark/slag til dagen. Og kjenner det bare på innsiden. Har kjent svak bevegelse på utsiden 2 ganger den siste uken.
Jeg har morkaken foran.

Det er sikkert pga morkaken din da. Den tar nok imot mye.
 
Jeg har kjent i tydelig Og mye liv i 2 uker, men så sa det bare stopp for noen dager siden.. i går på oul fant vi ut at det er fordi mini har lagt seg med ryggen mot magen min så han sparker mot ryggen så da kjenner jeg meget lite [emoji28]
 
Jeg er 18+2 i dag (tror jeg) og har morkake foran. Siden jeg er andregangsfødende kjenner jeg igjen noen rare bevegelser, men det er svært sjeldent og ikke sikkert i det hele tatt. Umulig å kjenne fra utsiden[emoji28]
OUL om åtte dager! Nedtelling!
Jeg har kjøpt doppler så vi vet at mini lever iallefall[emoji56]
 
Kjente ikke noe før en god stund etter oul sist, tror det var i uke 21-22. Hadde morkaka foran da. Denne gangen har jeg kjent «mye» lenge, faktisk i nesten to måneder allerede, men nå er morkaka bak, og det er andre gang. Kjenner ikke hver dag enda, da. Er 19 uker. Ikke kjent noe utenpå. Er litt myke bevegelser enda, og en del vibrasjoner :)
Ikke noe å stresse med, for dere som er under 22 uker vil jeg si. Fra uke 24-25 mener de at alle skal kjenne liv omtrent daglig :)
 
I mitt første svangerskapet for fire år siden, kjente jeg ikke liv før jeg var godt over 25/26 uker! Jeg hadde også morkaken foran.
 
Jeg er 18+6, andregangs og har enda ikke kjent noe. Jeg hadde en veldig rolig baby sist så forventer ikke å kjenne noe på enda noen uker :p
 
Kjenner lite liv men på oul idag fikk jeg vite at jeg har foranliggende morkake så vil nok ikke kjenne like mye som om morkaken hadde ligget bak
 
Har morkaken foran, ikke kjent liv ennå, er 18 uker i morgen
 
Kjenner lite liv, usikker på om jeg kjenner i det hele tatt. Hender det kjennes ut som noen små bobler som sprekker. Skulle gjerne hatt flere spark. Har morkaken foran da :/ 21+1
 
Back
Topp