Noen som ikke kjenner liv enda?

~ Cathrine ~

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Ser det er så mange som kjenner liv, både på innsiden og utenpå.. jeg er sååå misunnelig! :pjeg er i uke 18-19, førstegangsgravid, morkake foran og jeg kjenner ikke noe enda. Blir litt bekymret når jeg ser det er så mange som kjenner liv.... flere som ikke kjenner noe enda? :)

Jeg ringte til jordmor i dag, men hun hadde fri i dag :p jeg kunne ringe til sjukehuset, men det føles litt voldsomt...
 
Jeg er 17+3 har ikke kjent noe særlig liv jeg heller. Kjente noe leamus inni magen en kort stund forrige uke, men etter det har jeg ikke kjent noe mer. Aner ikke hvor morkaka mi ligger. Jeg ringte faktisk også jordmor sist uke, men ho hadde ferie. Så får smøre meg med tålmodighet jeg også [emoji23] OUL neste uke, så får forhåpentligvis se at alt står bra til da [emoji173]
 
siden jeg ble satt noen dager tilbake er jeg 17+6 i dag. Kan kjenne liv om jeg ligger i senga og kjenner etter, i dag mente samboer at han kjente det utenpå igjen, men veldig svakt, men kjenner ikke romstreringer i magen enda. Men var på oul i går og så en veldig aktiv og frisk baby inni magen, så bare prøv å slapp av fordi jeg vet det ikke er lett. Må bli flinkere selv til det også :')
 
Jeg har også morkake foran. Er de siste ukene jeg virkelig har begynt å kjenne det. Er 21+3 nå.
 
Jeg ble satt litt tilbake på ul igår, men er da 19+1 idag. Morkake foran og har ikke kjent noe enda...
 
Andregangs her og tror jeg har kjent en gang eller to men er ikke sikker. Kjente i uke 13 sist og er i uke 19 nå. Savner å kjenne liv [emoji17]
 
Jeg er 17+3 har ikke kjent noe særlig liv jeg heller. Kjente noe leamus inni magen en kort stund forrige uke, men etter det har jeg ikke kjent noe mer. Aner ikke hvor morkaka mi ligger. Jeg ringte faktisk også jordmor sist uke, men ho hadde ferie. Så får smøre meg med tålmodighet jeg også [emoji23] OUL neste uke, så får forhåpentligvis se at alt står bra til da [emoji173]
Er det din første også?
Hehe.. jordmor får nok mange slike spørsmål?! :hilarious:
OUL på tirsdag her.. føles som en evighet til :rolleyes:
 
siden jeg ble satt noen dager tilbake er jeg 17+6 i dag. Kan kjenne liv om jeg ligger i senga og kjenner etter, i dag mente samboer at han kjente det utenpå igjen, men veldig svakt, men kjenner ikke romstreringer i magen enda. Men var på oul i går og så en veldig aktiv og frisk baby inni magen, så bare prøv å slapp av fordi jeg vet det ikke er lett. Må bli flinkere selv til det også :')
Har prøvd å kjenne mange ganger.. hver dag :p kjenner du helt forsiktig eller er du hardhent? Hehe
 
Er det din første også?
Hehe.. jordmor får nok mange slike spørsmål?! :hilarious:
OUL på tirsdag her.. føles som en evighet til :rolleyes:
Ja, min første også. Haha, ja, følte meg litt dum/hypokonder da jeg ringte, så på en måte vart jeg litt letta da det gikk rett til fraværsmelding [emoji14] men ja, det er uutholdelig å vente til OUL! Jeg har også time på tirsdag [emoji1] tida kan ikke gå fort nok!
 
Det er helt vanlig og ikke kjenne liv så "tidlig" :) ser det også står skrevet fra jordmor og via babyverden og andre kilder. Så ingenting å bekymre seg over. Jeg er i akkurat samme båt som deg. Er 17+4 i dag og har ikke kjent noe selv. Gleder meg til jeg gjør det, men forventer ikke noe rundt denne tiden. :) blir også misunnelig på alle de andre jentene her som kjenner masse, men vet st min tur også kommer :) så tar det med ro.
 
20+5 i dag, er annengangs og det er først de siste dagen jeg har kjent litt liv. Har visst morkaken foran. Det hadde jeg i første svangerskap også og da kjente jeg ikke liv før rundt uke 23 tror jeg.
 
20+0 i dag. Har også morkake foran på ene halvsiden. Kjenner kun små «vibreringer» nå og da. Ingen tydelige spark. Umulig å kjenne noe på utsiden. Er ganske vanlig å ikke kjenne før en har passert 20 uker :)
 
18+3 og andregangs med morkaken fint plassert bak. Har ennå ikke med 100% sikkerhet kjent liv. Har kjent noen svake strykninger, men det kan like så godt være luft i den trege magen min. Litt utolmodig, men kjente ikke liv før ca. uke 21 sist. Ikke sjans til å kjenne noe utenpå magen. Har nok noen kilo for mye der [emoji39]
 
Jeg kjente nok ganske tidlig da, i uke 16. Er nå 19+4 og morkaken ligger bak, kjenner veldig mye liv nesten hele tiden. Noen ganger bekymret for om barnet sover noengang[emoji2]
 
Jeg er 20+4, og har kun kjent liv den siste uken. Er ikke så mye, men kanskje 2-3 spark/slag til dagen. Og kjenner det bare på innsiden. Har kjent svak bevegelse på utsiden 2 ganger den siste uken.
Jeg har morkaken foran.
 
Back
Topp