noen som ikke har vært...

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Noen som ikke har vært på ul og hørt hjertelyd?
jeg var til lege idag, men fikk ikke høre hjertelyden (skjønte d egentlig, er bare 12+4).
føler alle har hørt eller sett noe til sin lille :P men ikke jeg...

Man får vel vanligvis ikke se eller høre noe før OUL, de som har sett sp0iren har vel fått tidlig UL pga div grunner eller selv bestilt privat UL :)
Jeg har vært på tidlig UL pga medisiner :) men ikke hørt hjertelyd. Sist var det noen spark og lån av ei venninnes doppler før OUL, men ellers ingenting ekstra ;)

Var ikkje til ul med Nr 1 og Nr 2. Har kun vore nå med Nr 3 pga blødninger . Og har "kun" høyrt hjertelyd en gang på kontroll. Da var eg 14 uker. Men legen var usikker om han fant den så "tiligt".
Med Nr 1 og Nr 2 var det ingen tilig ul og hjertelyd på kontroll ca 14-15 uker. Så føler meg egentlig mer heldig med dei første eg ikkje hadde blødning og mindre bekymringer :)

Noen som ikke har vært på ul og hørt hjertelyd?
jeg var til lege idag, men fikk ikke høre hjertelyden (skjønte d egentlig, er bare 12+4).
føler alle har hørt eller sett noe til sin lille :P men ikke jeg...

Vi har hverken sett eller hørt noe til lille :) er 14+3 nå og skal ikke på UL før i november...

Jeg var hos legen i går 12+1 hun prøvde å finne hjertelyden,men vi hørte ingenting. Jeg fikk ultralyd undersøkelse i stedet for p forsikre meg om at det var liv og det var det :)

Både legen og jordmor har lett leeeenge for å finne hjertelyden her, senest jordmor i går og jeg er nå uke 15/ 16.

Jeg har ikke vært på ul, eller på kontroll med jordmor og hørt hjertelyd. Har lyst å prøve å finne hjertelyden selv, men aner ikke hvor jeg har gjort av doppleren :/

Har ikke vært på tidlig ultralyd denne gangen. Er 13+0, skal til jordmor om to uker, håper å få høre hjertelyd da.

Har ikke vært på ultralyd eller hørt hjertelyden. Har bestilt privat ultralyd som jeg skal på i helgen da. Mest for å se om alt er bra.

Har ikke enda. Skal på UL til mandagen, da er jeg 13 + 5 :-)

Har vært på tidlig ul når jeg var 8+3 og på andre svangerskapskontroll i dag så fikk jeg høre hjertelyden :) legen fant den med en gang :) jeg er 15+4 i dag. Han prøvde ikke sist kontroll å finne hjertelyd da jeg var 11+4 :) jeg har egen doppler som jeg fikk av ei venninne og har hørt hjertelyden en del ganger selv også :)

så godt å høre at det ikke er bare meg :P kjøpte meg doppler idag ;) håper den kommer fort i posten...

Ner eg var gravid me nr 2
Så ville legen min ikkje ens prøva lytta før
Hon sa de var før tidligt å de ville bara stressa Upp mamma visst
Me ikkje fant hjärte ljud .
Nå me nr 3 har eg vart privat
Ul og derfør får høra hjärteljude.

Back
Topp