Ja, det lurer jeg i grunn på..?! Jeg har ikke, men kunne veldig tenkt meg, for jeg tror jeg har feil termindato..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor skulle det være kromosomfeil? er du over 30/40? Ellers er det vel ikke så normalt å sjekke det tidligJeg skal på privat TUL på mandag for å sjekke at alt er i orden med fosteret. Se om det kan være noe galt som feks kromosomfeil. Det er helt standard i andre land i Europa at man får en UL ca i uke 12 for å sjekke nettopp slike ting.
Hvorfor tror du det er noe feil med termindatoen når du ikke har vært på ul enda?Ja, det lurer jeg i grunn på..?! Jeg har ikke, men kunne veldig tenkt meg, for jeg tror jeg har feil termindato..
Jeg skal også på oul 16. Januar syns ikke det virka så lenge til for en stund siden, men nå sliter jeg med å vente kjenner jegJeg har ikke vært. Venter på OUL 16. Januar. Litt utålmodig
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvorfor skulle det være kromosomfeil? er du over 30/40? Ellers er det vel ikke så normalt å sjekke det tidlig
Sent from my iPhone using BV Forum
Trodde menstermin var feil pga sykluslengder.. Men har og hatt en dårlig magefølelse siste uka.. Valgte derfor å få akuttime til ul i dag, og for å gjøre en lang historie kort; det blir ingen junibaby på oss.. Ingen baby i det hele faktisk.. Og hadde ikke vi gått på ul i dag, kunne vi risikert å gått til oul uten å vite..
Om vi noengang blir gravide igjen blir det nok tidlig ul igjen!
Trodde menstermin var feil pga sykluslengder.. Men har og hatt en dårlig magefølelse siste uka.. Valgte derfor å få akuttime til ul i dag, og for å gjøre en lang historie kort; det blir ingen junibaby på oss.. Ingen baby i det hele faktisk.. Og hadde ikke vi gått på ul i dag, kunne vi risikert å gått til oul uten å vite..
Så triste nyheter! Hva har skjedd?Trodde menstermin var feil pga sykluslengder.. Men har og hatt en dårlig magefølelse siste uka.. Valgte derfor å få akuttime til ul i dag, og for å gjøre en lang historie kort; det blir ingen junibaby på oss.. Ingen baby i det hele faktisk.. Og hadde ikke vi gått på ul i dag, kunne vi risikert å gått til oul uten å vite..