noen som IKKE har symptomer?

sommerfuglimagen

Glad i forumet
mange skriver jo om ekstrem kvalme, trøtthet, cravings osv. Men har alle sterke symptomer på graviditet, eller er det bare jeg som ikke har det??

jeg har nesten ikke symptomer. Ømme bryster har jeg hatt men det har dabbet litt av. Får brekkningstendenser av og til pga kjøleskap, lukter og slimhoste m mer...  Men ellers har jeg det bare bra!  Håper det forsetter slik! 

Om mulig enda flere symptomer enn sist. Om jeg legger godviljen til er jeg trøtt og har større pupper

Jeg aner egentlig ikke.

Jeg er litt trøttere enn vanlig, sover lett 12-15 timer om jeg får lov, men jeg har aldri noe problem med å stå opp etter 5-6-7-8 timers søvn.

Ingen kvalme, ingen cravings, bortsett fra mat generelt, og da heldigvis for det meste sunne ting. Jeg levde forsåvidt usunt fra før av. Litt mer luktesans, men den plager meg ikke. Ingenting som lukter ekkelt (som vanligvis lukter godt).

Puppene mine har eksplodert i vekst, men de gjorde ikke vondt så mange ganger før det forsvant igjen. Tror det var et par tilfeller over to uker, litt på jobb når var var litt voldsom, litt på soverommet når han var litt voldsom.

Jeg har IKKE symptomer, veeeldig deilig!! :)

Med storebror så var jeg kvalm i 5 mnd, ekstrem luktesans, trøtt, ømme pupper osv osv..
Denne gangen har jeg vært litt småuggen i 1-2 uker, men ga seg med engang jeg spiste. NYTER DET :)

Jeg har kun bekkentrøbbel, trøtthet og ekstremt god luktesans, samt at jeg har en del mensmurringer.
Det er ikke på noen måte som mine 3 forrige svangerskap, for de har vært preget av kvalme/oppkast og veldig ømme pupper. Synes det er merkelig at det er sånn, og bekymrer meg derfor om noe kan være galt.

Er ny her og har laget presentasjonstråd så jeg svarer jeg! ;)
Jeg har hatt masse symptomer men de begynner å gå seg til litt nå, men nå har jeg jo rundet 3 mnd og da er det jo ofte sånn!
Men ville si at med storesøster hadde jeg ingen symptomer før kynnere og halsbrannen kom etter uke 30!
Ingen svangerskap er like, dette har vært helt forskjellig og det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha de! Kanskje du bare er en av de heldige som slipper lett unna? :)

Prøv å ikke bekymre deg, det er ikke godt for noe!

lykkeliten12 skrev:
Ingen svangerskap er like, dette har vært helt forskjellig og det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha de! Kanskje du bare er en av de heldige som slipper lett unna? :)

Prøv å ikke bekymre deg, det er ikke godt for noe!

Føler bekymringene står i kø denne gangen. blir flere og flere bekymringer for hvert svangerskap kjenner jeg.....
Har hatt så ekstremt mye motgang de siste par årene, orker ikke mer av det nå, men er nok nettopp derfor jeg bekymrer meg veldig også.

Jeg har time til fastlegen min imorgen, så jeg håper han kan hjelpe meg på riktig vei!

Jeg er kun veldig trøtt hele tiden, men har jo også en sønn som gjerne er oppe i 5 tiden på morgenen. Og så har jeg fått en del kviser og det har jeg aldri brukt å ha.

Her er vel eneste symptomet at jeg er ekstremt trøtt, ellers ingenting.

Men forrige svangerskap så hadde jeg absolutt INGEN symptomer hele svangerskapet.
Det var helt merkelig. Følte meg absolutt ikke gravid.
Så det er nok veldig forskjellig. Akkurat det å være så trøtt skulle jeg gjerne vært foruten.

Hadde INGEN symptomer sist, bare en voksende mage:)

Nå derimot har jeg masse symptomer;)

Back
Topp