Noen som ikke har særlig med symptomer ??

MammaMø90

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Er 4+4 i dag, veldig lite symptomer...litt stikk i magen på kveldstid og mye utflod..thatsit...fikk 1-2 på test på Lørdag og 2-3 i dag tidlig...[emoji5]

Hvordan er symptomene deres? Hvor langt er du på vei i dag?
 
Er 5+0 og har bare litt småsymptomer. Litt halsbrann, litt trøtt, litt kvalm på morgenen, litt hormonell, hadde ømme pupper, men det har gitt seg litt.
 
5+1 i dag og kastet opp i dag tidlig. Ikke vært kvalm etter det da. Generelt uvel i perioder. Ømme bryster og murringer og strekninger nedentil i perioder. Ikke konstant. Periodevis metallsmak i munnen.Men alt dette er milde symptomer, ikke sterke. Bortsett fra den bråkvalmen i dag tidlig. jo, og trøtt og sliten hele tiden. men det har nesten blitt en vane nå ;)
 
Er 4+4 i dag, veldig lite symptomer...litt stikk i magen på kveldstid og mye utflod..thatsit...fikk 1-2 på test på Lørdag og 2-3 i dag tidlig...[emoji5]

Hvordan er symptomene deres? Hvor langt er du på vei i dag?


Er 5+0 i dag og merker veldig lite :)
Litt ømme pupper, magen er litt "dårlig" og jeg er en del trøtt, men ellers føler jeg meg i fin/normal form og føler meg ikke gravid :p
Litt gla, for de to andre gangene har jeg bodd i doskåla :depressed:

Litt ubehagelig med så lite gravidtegn, men må bare nyte det ;-)
 
4+6 idag. Ømme pupper, ellers ingen symptomer[emoji4] Føler meg ikke gravid. Var slik sist svangerskap også, håper det varer! Men samtidig hadde det vært liiitt kjekt å kjenne antydning til noe, så det blir mer virkelig[emoji12]
 
Last edited:
Lite her og 5+2, og det lille som er, vet jeg ikke om er reelt eller bare «placebo» fordi jeg vet at jeg er gravid :p er jo trøtt og sliten, men har en toåring så vet ikke «hvem som er synderen» av storebror og den nye mageboeren
 
Lite her og 5+2, og det lille som er, vet jeg ikke om er reelt eller bare «placebo» fordi jeg vet at jeg er gravid :p er jo trøtt og sliten, men har en toåring så vet ikke «hvem som er synderen» av storebror og den nye mageboeren

Samme her. Er nok litt ekstra trøtt, men det er man da hele tiden som småbarnsmor :p

Lite symptomer her også. Murringer er det eneste jeg har kjent de siste dagene egentlig. Synes det nesten har avtatt litt. 4+2 her
 
Lite symptomer, om noen.. Er mye trøtt, men det kan henge sammen med aktivitetsnivå i hverdagen for tiden og :p Kan ikke huske hvordan det var sist på denne tiden heller, hehe (4+5)
 
Last edited:
4+3 i dag. Lite symptomer. Ømme pupper og murringer som kommer og går, og en følelse av å være støl nederst i magen. Kommer nok mer etter hvert :p
 
4+2, ingen tegn foruten sensitive brystvorter. Tenker det er 2 uker til kvalmen kommer... og jeg blir veeeelfig kvslm. Så jeg foretrekker symptomløshet.
 
Merker så og si ingenting.. Hadde ømme bryster, men det har gått over. Hadde murring i magen, men det er også så og si borte.. eneste jeg merker er at jeg er litt mer trøtt og sliten enn vanlig. Bekymrer meg over hvet symptom som forsvinner og blir svakere. Nesten så jeg håper på kvalmen snart. Synes det er skummelt når jeg kjenner så lite. Mener jeg allerede var superkvalm på denne tiden med de to første.
 
4+6 i dag :) Mindre murringer i magen enn før. Men fortsatt ømme pupper. Nesten sånn at jeg glemmer at jeg er gravid inni mellom
 
Stikker/støl følelse i magen og ømme pupper, men bortsett fra det er det lite. Bare venter på at kvalmen skal komme uti neste uke en gang [emoji28] sist spydde jeg hver dag i 6 mnd, fra uke 5/6.
 
Ømme bryster, hadde myyyye stikkinger i magen men de har gitt seg.. vet jeg kommer til å angre, men ønsker mer[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp