Noen som IKKE har noen følelse for kjønn?

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Ja, det lurer jeg på...:p
Jeg føler at samtlige av de som er gravide selv har en følelse på hvilket kjønn de bærer... Jeg hadde også en veldig sterk følelse på kjønn sist gang, men da viste det seg å være feil.

Denne gangen har jeg INGEN følelse foreløpig... ikke at jeg er så langt på vei heller, men føler at det er så mange som har slike sterke følelser på kjønn ganske tidlig..:)

Føler meg egentlig mest forvirret.. hehe ;) vet at det er helt tilfeldig, men jeg prøver å se på formen denne gang kontra sist gang. Formen er mye lik, men det er også «noe» som er annerledes..;)
Kanskje jeg ikke tør å kjenne på denne følelsen av kjønn, da jeg er «redd» for å ta feil... det var slik en veldig omveltning forrige gang, -ikke ble jeg skuffet, men veldig forvirret..:)

Jeg har en liten følelse av jente pga kvalme og oppkast. Noe jeg hadde med jenta mi, helt likt. Men bortsett fra det har jeg ingen spesiell følelse på det..

Jeg har kun guttefølelse fordi jeg har gutter fra før, de har 7 fettere og bare 1 kusine, jeg er eneste jente i min generasjon, og min mann har 1 søster som er eneste hente i sin generasjon... Så vi tror genetisk at det er gutt-men har ingen følelse.

jeg har ikke peiling på hva som er i magen.. håper å få vite på ultralyd :-)

Vanskelig, svangerskapet er som sist, men det så ut som en gutt på tidlig UL. Men det kunne visst være kjønnslepper òg som stakk ut ;)

Forrige gang så var jeg bombesikker på gutt fra begynnelsen av og fikk det bekreftet i uke 14;)
Denne gangen har jeg drømt om jente før jeg fikk positiv test og etterpå (sikkert fordi det hadde vært stas med en av hver) meeen tror det er en gutt denne gangen også :D blir like glad for begge deler ♡♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

sist var jeg sikker på jente.. å d var jente.. denne gang er jeg eeenda mer kvalm med oppkast enn sist, så føler jente igjen.. men d kan jo selvsagt være gutt.. Venner tror jente, d trodde de sist også :) Vi får se

Sist var jeg helt sikker på at det var gutt fra første positive test, og det var gutt. Denne gangen har jeg ikke noe som helst følelse, og er veldig spent på hva det er :)

Jeg har ingen følelse som sådann, men jeg er guttemamma og tror det er det jeg blir ;)
Med andremann var jeg mye dårligere enn med første så da tenkte jeg det kanskje var jente frem til 2 uker før UL da ble jeg bare helt overbevist om at det var gutt der inne og det var det jo :) Denne gangen er det veldig likt sist, men om det betyr gutt er jo ikke til å vite.

Jeg var heeelt sikker på at det var gutt forrige gang, og det kom jaggu ei jente... Var ikke helt forberedt på det kan du si! Denne gangen mener alle rundt meg at det blir gutt.. Også er jeg kvalm denne gangen, noe jeg ikke var forrige gang, noe som bare forsterker mistanken "alle" har. Jeg har liksom ikke fått noen følelse enda, men jeg må si jeg er mye mer nysgjerrig denne gangen enn forrige gang! Det er vanskelig å ikke la seg påvirke av alle synsere også, i hvert fall når alle sier det samme...

Har ingen anelse... Vi skal ikke vite hva det blir. Sist trodde jeg det skulle ble gutt så ble det ei jente. ablegøyer deler er hjertelig velkomne

Back
Topp