Noen som ikke har murringer?

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Er 7+5 og har ikke det og kan ikke huske sist jag hadde det. litt bekymret så bare lurer på om det er andre som heller ikke har det?

Jeg har nesten ikke. Hadde masse i forrige svangerskap og nå kjenner jeg kun et stikk i ny og ne. Har vært på TUL og da så alt bra ut :)
Er 7+3.

Veldig opp og ned.. har det ikke hele tiden.. har mer stikkinger i livmora. Er bare 6+2.

Jeg har det ikke, men jeg er kvalm, spyr, har ømme pupper og ligamentsmerter (om jeg reiser meg opp/strekker meg ut eller hoster kan det gjøre veldig vondt en liten stund). Så jeg er bare glad jeg ikke har flere symptomer ;)

Jeg hadde murringer i begynnelsen da. Helt fra eggløsning og innimellom littegrann fram til kanskje en uke siden (jeg er 5+2 nå)

Har hatt litt murringer denne gang, mest akkurat når jeg våkner! Hadde mye mer sist[emoji848]

Murringene har gitt seg her, stort sett. Hadde masse murringer uka før jeg fant ut at jeg var gravid, og frem til litt over 5 uker.

Jeg har det ikke, men jeg er kvalm, spyr, har ømme pupper og ligamentsmerter (om jeg reiser meg opp/strekker meg ut eller hoster kan det gjøre veldig vondt en liten stund). Så jeg er bare glad jeg ikke har flere symptomer ;)

Jeg hadde murringer i begynnelsen da. Helt fra eggløsning og innimellom littegrann fram til kanskje en uke siden (jeg er 5+2 nå)
Hadde på den tiden jeg også. Jo greit å ikke ha hele symptomlista ;)

Tusen takk for svar dere ❤ får jo helt noja noen ganger :p har 2 små barn og har ikke så mye tid til å kjenne etter, men i går kveld passet jeg på og då kjente jeg stikkinger :) og ofte kjenner jeg ligament når jag snur meg i sengen for eksempel.
Så jo hjertet 6+1 men det er jo ingen garanti. Huff 8 dager til TUL.
Må virkelig si jeg hater de 12 første ukene, lengre dager finns ikke.....

Tusen takk for svar dere ❤ får jo helt noja noen ganger :p har 2 små barn og har ikke så mye tid til å kjenne etter, men i går kveld passet jeg på og då kjente jeg stikkinger :) og ofte kjenner jeg ligament når jag snur meg i sengen for eksempel.

Enig, det tar så laaaang tid! Trodde det skulle gå fortere og være mindre slitsomt med ventingen nå som jeg har et barn fra før, men det er like kjipt å gå og vente denne gangen også...

Enig, det tar så laaaang tid! Trodde det skulle gå fortere og være mindre slitsomt med ventingen nå som jeg har et barn fra før, men det er like kjipt å gå og vente denne gangen også...
Ikke sant?! Det her er mitt tredje barn på 3 år og jeg synes det er like ille som med de andre 2 :/ 4 uker igjen til uke 12 og det kjennes ut som en evighet. Mister man så må man jo begynne denne ventetiden helt på nytt pluss prøvetid og allt :/
må bare håper og tro det her går bra ❤

Ikke sant?! Det her er mitt tredje barn på 3 år og jeg synes det er like ille som med de andre 2 :/ 4 uker igjen til uke 12 og det kjennes ut som en evighet. Mister man så må man jo begynne denne ventetiden helt på nytt pluss prøvetid og allt :/
må bare håper og tro det her går bra ❤

Æææh, nesten 6 uker igjen her!

Leste et sted at når man har sett hjertet slå går risikoen for SA veldig mye ned :)

Back
Topp