Er 7+5 og har ikke det og kan ikke huske sist jag hadde det. litt bekymret så bare lurer på om det er andre som heller ikke har det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar hvilken uke er du nå?Murringene har gitt seg her, stort sett. Hadde masse murringer uka før jeg fant ut at jeg var gravid, og frem til litt over 5 uker.
Tenker at man kanskje kan få litt mindre når man har flere barn, men det stemmer sikkert ikke for alle det heller.Har hatt litt murringer denne gang, mest akkurat når jeg våkner! Hadde mye mer sist[emoji848]
Hadde på den tiden jeg også. Jo greit å ikke ha hele symptomlistaJeg har det ikke, men jeg er kvalm, spyr, har ømme pupper og ligamentsmerter (om jeg reiser meg opp/strekker meg ut eller hoster kan det gjøre veldig vondt en liten stund). Så jeg er bare glad jeg ikke har flere symptomer
Jeg hadde murringer i begynnelsen da. Helt fra eggløsning og innimellom littegrann fram til kanskje en uke siden (jeg er 5+2 nå)
Jeg er litt over seks uker.Takk for svar hvilken uke er du nå?
Ok takk for svar, er så godt å høre andre har det likt når man er usikker selvJeg er litt over seks uker.
Tusen takk for svar dere ❤ får jo helt noja noen ganger har 2 små barn og har ikke så mye tid til å kjenne etter, men i går kveld passet jeg på og då kjente jeg stikkinger og ofte kjenner jeg ligament når jag snur meg i sengen for eksempel.
Så jo hjertet 6+1 men det er jo ingen garanti. Huff 8 dager til TUL.
Må virkelig si jeg hater de 12 første ukene, lengre dager finns ikke.....
Ikke sant?! Det her er mitt tredje barn på 3 år og jeg synes det er like ille som med de andre 2 :/ 4 uker igjen til uke 12 og det kjennes ut som en evighet. Mister man så må man jo begynne denne ventetiden helt på nytt pluss prøvetid og allt :/Enig, det tar så laaaang tid! Trodde det skulle gå fortere og være mindre slitsomt med ventingen nå som jeg har et barn fra før, men det er like kjipt å gå og vente denne gangen også...
Ikke sant?! Det her er mitt tredje barn på 3 år og jeg synes det er like ille som med de andre 2 :/ 4 uker igjen til uke 12 og det kjennes ut som en evighet. Mister man så må man jo begynne denne ventetiden helt på nytt pluss prøvetid og allt :/
må bare håper og tro det her går bra ❤
Leste et sted at når man har sett hjertet slå går risikoen for SA veldig mye nedTusen takk for svar dere ❤ får jo helt noja noen ganger har 2 små barn og har ikke så mye tid til å kjenne etter, men i går kveld passet jeg på og då kjente jeg stikkinger og ofte kjenner jeg ligament når jag snur meg i sengen for eksempel.
Så jo hjertet 6+1 men det er jo ingen garanti. Huff 8 dager til TUL.
Må virkelig si jeg hater de 12 første ukene, lengre dager finns ikke.....