noen som ikke har fortalt enda?

mie_

Blir kjent med forumet
Vi har ikke fortalt det enda, og jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til å si det :p
Alle kommer jo til å bli kjempeglade, men syns responsen og oppmerksomheten rundt det kan bli litt vel overveldende.
Håper vi kan vente noen uker til, hvis ikke magen avslører meg først :-p er 14 uker i morgen og har fått en liten kul, men vises ikke enda for andre rundt meg (tror jeg :-p )

noen som har noen gode tips for å fortelle familie?
Vi har et barn på 19 mnd og tenkte litt på en body der det står "jeg skal bli storebror"

Jeg sa bare til familien at jeg var litt kvalm om dagen, fordi de spurte hvordan det gikk. Jeg trengte ikke si mer :P
Men det beste er ikke å drøye det, bare si det rett ut. Jeg tipper de blir kjempeglade på dine vegne. Jeg tror ikke det spiller noen rolle hvordan man sier det, så lenge det blir sagt. Hvis du vil gjøre litt ut av det, kan du jo kjøpe kopper til vordende besteforeldre hvor det står feks "verdens beste bestemor/bestefar", eller et lite plagg, bake en kake hvor du skriver termindato på.

Er 12+3 i dag, Mangen har vist det siden rett etter jeg selv fant det ut, i går fikk resten av familien vite det, unntatt min farmor å tanter å onkler . Måtte vente med hun ettersom At hu ikke klarer å holde tett om noen ting :p tenkte å fortelle henne det denne uken som kommer.

Hater foresten den oppmerksomheten jeg også, så liker det når andre kan si det videre for meg, mamma sa det til mormor. Mannen min sa det til sin sønn son videre sa det til resten.

Jeg sa noe for en uke siden etter ultralyd. Før det visste jeg ikke hvor langt jeg var. Men følte at folk begynte å antyde noe. når svigermor fikk vite det så hadde hun en anelse. Dagen før mine foreldre skulle få.vite det gjettet min mor det. Så ville ikke ventet så lenge

Jeg har ikke fortalt det enda, gruer meg :p Vet ikke hvorfor.. Føler det er så rart og fortelle folk det av en eller annen grunn :) følte det ikke slik med første :p

Vi kjøpte små treesker på panduro, hvor vi la en smokke og et lapp med tekst på inni. På lappen var det en hilsen til besteforeldrene hvor det ble spurt om de kunne passe på smokken til "jeg kommer i februar", med hilsen den lille i magen. Moren min fikk ei bok med strikkeoppskrifter til barn og en tekst med hilsen fra den lille med ønske om noe varmt å bruke i februar. På den måten slapp vi å si noe, bare ga fra oss gavene, lente oss tilbake og fikk se det gå opp for mottaker. Mye jubel da alle har lengtet etter barnebarn :-) Fortalte det henholdsvis 6 og 9 uker på vei.

Til svigermor sa samboer at hun hadde 8 mnd å kutte røyken på (fortalte det i uke 4), hun bare lo og forstod ikke hva vi ville frem til. Når jeg sa "den skjønte hun ikke" daaa forstod hun :)

Til svigermor sa samboer at hun hadde 8 mnd å kutte røyken på (fortalte det i uke 4), hun bare lo og forstod ikke hva vi ville frem til. Når jeg sa "den skjønte hun ikke" daaa forstod hun :)
Mamma skjønte d med engang :p men resten av familien min (faren min) sørpå sendte jeg kopper til. Skulle gjerne sett ansiktene deres.. De ble super glade :)

Vi har sagt det til noen, de som visste at vi holdt på med prøverør. Ellers har ikke jeg sagt det til noen. Mannen har informert noen av sine kompiser og på jobben sin og vil at vi skal legge det ut på Facebook helst i går :p. Jeg derimot får ikke helt til å si det til noen, og har noen jeg MÅ informere før vi går offentlig på sosiale medier. Får se om jeg får sagt det til dem det gjelder iløpet av uken. Det begynner å vise litt, eller jeg ser ut som det har kommet en del ekstra feriekilo iallfall, så jeg føler meg kanskje bedre om folk vet grunnen :D

Vi kjøpte små treesker på panduro, hvor vi la en smokke og et lapp med tekst på inni. På lappen var det en hilsen til besteforeldrene hvor det ble spurt om de kunne passe på smokken til "jeg kommer i februar", med hilsen den lille i magen. Moren min fikk ei bok med strikkeoppskrifter til barn og en tekst med hilsen fra den lille med ønske om noe varmt å bruke i februar. På den måten slapp vi å si noe, bare ga fra oss gavene, lente oss tilbake og fikk se det gå opp for mottaker. Mye jubel da alle har lengtet etter barnebarn :-) Fortalte det henholdsvis 6 og 9 uker på vei.

Og der fikk jeg tårer i øynene :D

Back
Topp