Noen som ikke har fått mage?

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Og ikke har mage når en ligger på rygg? Her er det peise flatt enda, og jeg er kun oppblåst i magen på kveldstid, men da er det ikke noe hard mage, kun oppblåst mage. Jeg kjenner ikke livmoren, ingenting. Er bikka 14 uker og er andregangs :)

Har mage når jeg står, når jeg ligger så er det bare litt deig.. hehe.. Kan fint ligge på magen enda :-)

Jeg har så mye mage fra før at jeg enten ser feit ut, eller som om jeg er 7 mnd på vei ;) selve garvidmagen ser jeg egentlig bare når jeg ligger på ryggen, livmoren går til et par cm under navlen, jeg er tredjegangs og har fått mage tidlig med de to forrige også :)

Mange som sier at hvis man er tynn vises det tidlig, men det behøver ikke stemme, søsterne min er ei tynn flis og hun har ikke fått mage sånn at andre har sett det før hun har vært 6-7 mnd på vei, da har den til gjengjeld ploppet ut :) så magene kommer veldig forskjellig, din kommer nok etter hvert den også :)

Nja, i grunn ikke... Mer oppblåst egentlig... Kjenner ikke livmora heller.

Jeg er 2.gangs og har begynt å fått litt mage nå i det siste. Er 15 uker på vei, så det kommer nok. Er ikke mye mage her heller enda, mest på kvelden.

Her kom magen dene siste uken. Er 17uker nå. Og nå er magen hard og viser bittelitt når jeg ligger!! :) men den er ikke noe voldsom strl på enda, heldigvis! :p

Er i uke 18. I løpet av de siste dagene har magen kommet om morgenen når jeg ligger på ryggen, men vises ikke noe spesielt når jeg står. Har ikke kjent toppen av livmor før i går. Da var jeg på første kontroll til jordmor, og i går kveld kjente jeg tydelig toppen. Er andregangs, men hadde helt glemt hvordan jeg best skal kjenne etter toppen av livmor:P

Er også andregangs og har heller ikke fått noe mage når jeg ligger. Er 15 uker idag, men den kommer nok etterkvert, og da vil vi bare bli kvitt den om 4 mnd eller noe sånt ;)

Jeg er 16 + 5 dager og jeg er usikker på om jeg har fått mage :p ser veldig godt forskjell etter jeg har sovet, da buler magen og er hard.. Men så vet jeg ikke :p føler siden jeg hadde mage fra før av, så tar det nok lenger tid å jobbe seg gjennom :p
Eneste ser jeg at mageformen har forandret seg! Den er blitt mer rund enn den va før!

ikke så mye mage her heller. og er ca 17,4 uker . og er 3gangs

Her er det også helt flatt når jeg ligger på ryggen og ellers mye luft, men jeg er førstegangs.

ImageUploadedByBV Forum1362161046.572874.jpg

Her er min mage! Jeg hadde fra før og altså, men ikke lige "valkitte" som før nå, rundere :)
Men ser det er ingenting i forhold til noen andre som er like langt som meg eller kortere..
Men men alle er vel forskjellige! Kommer når den kommer ;) selv om jeg er litt utålmodig :p

Back
Topp