Noen som ikke har fått mage ennå?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Noen andre enn meg som ikke har fått særlig mage ennå?
Jeg sliter med å passe buksene osv., men er ikke noe synlig mage ennå.
Bare litt oppblåst om kveldene.
Er idag rundt 11 uker, og er andre graviditeten.

Bør jeg bekymre meg for at magen ikke synes ennå?

Jeg henger meg på denne :) Eller jeg synest jo den viser pittelitt men ikke som mange av de flotte magebildene her inne :)
Jeg er 10 uker på mandag, så håper den kommer snikende til uke 12 da nyheten skal deles med flere venner og familie :D

Helt enig! Er så mange fine, store mager her inne allerede! :-)
Tror graviditeten blir mer bekreftet når magen begynner å vises mer.
Trodde magen skulle komme tidligere den andre gangen, men er ikke noe større nå enn første gang. Jeg fikk heller aldri noen stor mage da, bare en liten kul, så det kan jo hende at jeg bare ikke får noen stor babymage! Tror også at jeg har bakovervendt livmor, men vet ikke om det har noen betydning.

Dette er min første graviditet så jeg synes også det kunne kommet mer babymage som en bekreftelse, men den kommer nok etterhvert :) Litt greit og skjule magen når den ikke er så stor hvertfall :) hehe!
Gleder meg til og vise den frem etterhvert :D

Ikke noe annet en litt lubben her.. Ligger jeg på rygg og trekker inn magen kan jeg se en kul, men den forsvinner fort når jeg reiser meg.. Buksene passer ikke da, men ingen babymager her..

Har fått en liten kul, men føler meg mest oppblåst. Forrige gang fikk jeg ikke mage før uke 15 og hadde ikke noe stor mage så satser litt på det denne gangen og (selv om den nok kommer til å bli større).

Har ikke fått noe særlig mage jeg heller, jeg kan se at den nok har vokst litt, men ikke sånn at det er tydelig babymage. Buksene passer enda, det gjorde de ikke da jeg var 11 uker på vei med førstemann, da var magen veldig lav fra første stund. Måtte kjøpe mammabukse før uke 12 da ja...!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det ser vel egentlig ut som om jeg bare har levd litt godt i julen... :)

Men det er absolutt ingen grunn til bekymring om ikke magen vises enda, det er jo så veldig forskjellig når det begynner å vises. Jeg har sett gravide 7 måneder på vei hvor det nesten ikke vises noe mage, og jeg var selv sprekkferdig sist svangerskap da det var 3,5 måneder igjen.

Jeg er 13+2 nå og har ikke mage. Dette er nummer 3 for meg også. Jeg merker at magen er litt øm nederst, og at noen av de gamle buksene begynner å bli litt trange, spesielt oå kvelden, men kan fint skjule den lille ekstra kulen som eventuekt måtte være der.

måtte innom og titte på dette innlegget, hører til juni... jeg har akkurat begynt å få litt mage jeg er 14+3 og gravid med tvillinger....
så bare å slappe av, plutselig så kommer magen :)

Jeg har masse mage, men ingen gravidmage som synes, og det går nok lang tid før. Har ganske mange for mange kilo fra før, så tar tid før det vil synes at jeg er gravid.

Jeg er 12 uker på vei, og har ikke angitt antydning til noe mage enda, er ganske tysa. Ønsker meg veldig en liten bul:-)

jeg har en ørliten kul rett over skambeinet, men ellers ikke noe tegn til mage.

på kvelden er magen litt oppblåst, og jeg merker div innvoller blir skvist litt oppover.

når jeg var høygravid med E, så så jeg kanskje 5-6mnder ut på vei... regner med jeg ikke får noe særlig mage denne gangen heller...

Naa.. fleskemage.. men ser litt ut som gravidmage også av og til :-P men den er ikke hard!

Eg har en del flesk fra forrige svangerskapene... Var innom en kledbutikk hvor tanta mi jobber på nyttårsafta og hun så at eg var gravid med en tykk vinterkåpe på meg. Den har blitt mer rund nå en det danglete flesket....

Eg har en del flesk fra forrige svangerskapene... Var innom en kledbutikk hvor tanta mi jobber på nyttårsafta og hun så at eg var gravid med en tykk vinterkåpe på meg. Den har blitt mer rund nå en det danglete flesket....

Samme her;) blitt mer rund og set mer gravid ut enn jeg er pga fett utenpå. Lurer på hva de sier på jobb i morgen! De ser det nok med en gang:) (har ikke fortalt det til noen)

Back
Topp