Noen som ikke har delt nyheten?

Her har vi bare fått sagt det til mamma og pappa.. kan man ta sånt på tlf eller må man reise rundt ? vi har så stor familie så blir nok langt utpå sommern før vi rekker alle[emoji28]
 
Her har vi bare fått sagt det til mamma og pappa.. kan man ta sånt på tlf eller må man reise rundt ? vi har så stor familie så blir nok langt utpå sommern før vi rekker alle[emoji28]

Vi kommer til å ta det på SMS/lukket familiegrupper på face. Men personlig til besteforeldre og de som har termin en mnd før oss [emoji23]
 
Nå ble ferien vår en uke senere og vi får ikke OUL før etter ferien. Er veldig i tenkeboksen om vi skal si det før ferien (uke 16) eller etterpå slik at vi får vært på oul (uke 18 eller 19).

Tror det kan bli litt gøy å fortelle det etter oul, for de vil bli så overrasket over hvor langt vi har kommet:happy:
 
Er i uke 10, og har ennå ikke fortalt det til noen. Har mistet i uke 12 før, så vi ønsker å vente til etter ul i uke 12. Jeg kunne nok ønsket å vente til etter OUL, men magen vokser allerede så spørs om det går. Tror også at mannen ønsker å dele etter uke 12. Jeg ser ikke helt for meg at jeg skal klare å glede meg (pga to sa'er), så det er nok derfor jeg holder tilbake.
 
Er i uke 10, og har ennå ikke fortalt det til noen. Har mistet i uke 12 før, så vi ønsker å vente til etter ul i uke 12. Jeg kunne nok ønsket å vente til etter OUL, men magen vokser allerede så spørs om det går. Tror også at mannen ønsker å dele etter uke 12. Jeg ser ikke helt for meg at jeg skal klare å glede meg (pga to sa'er), så det er nok derfor jeg holder tilbake.
Forstår deg godt. Vi har neste ul 13+4, og kommer uansett ikke til å si noe før det.
Har begynt å få kommentarer på magen, men det er faktisk veldig lett å snakke det vekk. Det er nok mye pga vi damene i familien lett får foodbabies eller at magen blåser seg opp når vi har litt mye luft.:hilarious: senest i går spurte stemor "Javel, og hvor langt er du på vei?" *med et smil*, og da lo vi det vekk da jeg svarte "Tjaa ca. 5 mnd?":p
 
Back
Topp