Noen som ikke har delt nyheten?

Lillevenn17

Elsker forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Vi ønsker ikke å si noe før etter oul, så lenge magen ikke vokser for mye for fort og vi må fortelle det før. Vi har kun sagt det til min stesøster (pga var veldig svimmel) og broren min da vi var på besøk hos han. Og naturligvis en del kolleger som vet pga. plassen jeg jobber.

Syns det er veldig spennede og koselig at bare vi vet:happy: har ikke noe "god" grunn til å vente, men det føles riktig.
 
Har fortalt det til nærmeste venn. Er 12+4, så blir vel ganske snart at det blir offentlig.
 
Vi har bare fortalt det til de nærmeste, og det pga veldig dårlig form. Tenkte å fortelle det om alt ser ok ut etter tul denne uken, da er jeg 12 uker.
 
Mange som ikke vet her. Det er noen venner som vet, svigers og ene broren til mannen, samt jobben min. Vi venter nok ikke til OUL før alle får vite da, siden vi har en 8 åring som skal få vite etter TUL, og da vil det være naturlig at han vil skryte og glede seg.
 
Her er det kun 3 som vet, uten oss.. blir vel ikke sagt noe før etter uke 12. Hvis ikke magen syns for mye før. Den syntes en del allerese
 
Vi har fortalt det til ganske mange. Jeg synes det er koselig å dele gleden.:Heartpink Det er også betryggende for meg at flere vet det hvis vi er uheldig, så jeg har mange å prate med for å bearbeide sorgen :)
 
Svigerforeldrene mine,ene svigerinnen min,og ene svogeren min,å mine foreldre,og mine søsken + gudforeldrene, å fadderne vet det.
Men ellers så har vi ikke offentliggjort det enda, tenkte å vente til etter første svangerskapskontroll som er i Juni med å si noe offentliggjør det.
 
Kun de nærmeste, venter til etter TUL, da skal 7 åringen få vite og vi kommer til å offentliggjøre det :) gleder meg...
 
Venter tredje så det er liksom ikke så spennende :p forteller det etterhvert som det passer. Barna (eller hun på 4 i hvertfall) skal få vite det om halvannen uke når vi får beskjed om at alt er bra på UL og blodprøver
 
Ingen har fått vite det. Det blir eventuelt å skje etter TUL uke 12+2, som enda er lenge til [emoji5]

Kommer kun til å fortelle de nærmeste, altså storesøster, onkler/tanter og besteforeldre.
 
Besteforeldre vet, jobben og noen nære venninner. Barna vet ikke, de skal få vite etter UL på torsdag. Er 11 uker i dag.
 
Mine nærmeste venner, familien og jobben vet det allerede pga omstendighetene rundt danmarksreisen, og går det bra på ul i morgen 12+4 så blir det nok et bilde på sosiale media tenker jeg. Vet pappa dør etter å skrike ut at han skal bli bestefar ;) Og skulle det gå galt så får man dele sorgen også...
 
Bare eg og mannen som veit det. Me skal sei det til søsken om ca 2 veker(13+0). Spent på korleis 2-åringen reagerar. Ho bli sjalu pm eg held babybornet liksom.
 
12 uker imorra. Nærmeste familie og venner vet det allerede. Jobben vet det ikke enda. Tenker å announce der om en måneds tid. Noe mer offentliggjøring enn dette eller bilde i sosiale media blir det nok ikke før ungen er ute. Evt sent i svangerskapet. Regner med jungeltelegrafen går sin gang slik at flere får vite det uansett.
 
Har fortalt det til familien, noen venner og de jeg jobber med så er nok veldig mange som vet det. Men har ikke lagt noe ut på verken instagram, facebook. Det blir nok ikke å skje etter jeg har vært på ultralyd i uke 12 :)
 
Jeg er 9+1 i dag, og vi har kun fortalt det til to venner. Vi har snakka litt om å vente til rundt uke 14-15 med å fortelle familien og sjefen. Andre kollegaer og venner får nok først vite noe etter hvert etter OUL sånn det passer seg mtp ferie og sånn. Vårt "problem" er at vi gjerne vil fortelle det til familie ansikt til ansikt, og det får vi ikke tid til før uke 15. Men da vil jeg ikke rekke å si noe til sjefen før han drar på sin 6 uker lange ferie.. Og et par dager før han kommer tilbake, går jeg ut på 3 ukers ferie.. Så, med mindre jeg forteller det før han går på ferie, så vil jeg være i uke 24 før jeg får fortalt det. Det er jo gjerne litt seint..? Jeg jobber på kontor, og mine oppgaver vil bare bli fordelt på andre, slik at det ikke skal utlyses noe vikariat. Men, forteller jeg det til sjefen før han drar på ferie, så må vi enten fortelle våre familier det per telefon (hvis de skal vite det først), eller så må sjefen få vite det før familiene. Hva tenker dere? Jeg heller nok mot det siste; at jeg forteller sjefen det i fortrolighet før han drar på ferie, og så at vi forteller det til familiene våre når vi får anledning til å besøke de etter uke 15.
 
Jeg er 9+1 i dag, og vi har kun fortalt det til to venner. Vi har snakka litt om å vente til rundt uke 14-15 med å fortelle familien og sjefen. Andre kollegaer og venner får nok først vite noe etter hvert etter OUL sånn det passer seg mtp ferie og sånn. Vårt "problem" er at vi gjerne vil fortelle det til familie ansikt til ansikt, og det får vi ikke tid til før uke 15. Men da vil jeg ikke rekke å si noe til sjefen før han drar på sin 6 uker lange ferie.. Og et par dager før han kommer tilbake, går jeg ut på 3 ukers ferie.. Så, med mindre jeg forteller det før han går på ferie, så vil jeg være i uke 24 før jeg får fortalt det. Det er jo gjerne litt seint..? Jeg jobber på kontor, og mine oppgaver vil bare bli fordelt på andre, slik at det ikke skal utlyses noe vikariat. Men, forteller jeg det til sjefen før han drar på ferie, så må vi enten fortelle våre familier det per telefon (hvis de skal vite det først), eller så må sjefen få vite det før familiene. Hva tenker dere? Jeg heller nok mot det siste; at jeg forteller sjefen det i fortrolighet før han drar på ferie, og så at vi forteller det til familiene våre når vi får anledning til å besøke de etter uke 15.

Ville bare fortalt sjefen også ventet til dere traff familien [emoji5]
 
Her er det kun de kommende besteforeldrene som vet noe, og de fikk beskjed ganske umiddelbart etter positiv test. Har opplevd det som svært støttende iom at vi har mistet en gang før. Det var riktignok i uke 9, og nå er vi 11+4 ifølge måling på TUL
 
Vi har ikke delt nyheten med så mange enda, et par gode venninner som også er mine kollegaer(grunnet har jobbet med en del kreftpasienter og cellegift i det siste) og mine to søstre [emoji4] 12+4 i dag, men føles ikke riktig å skulle si noe enda. Sist var det flere på jobben som fikk litt «sjokk» fordi jeg var så langt på vei før de fikk vite noen ting [emoji28]
 
Jeg er 9+2 idag, og vi har fortalt det til kommende tanter/onkler, besteforeldre og oldeforeldre. Venter til nærmere 12 uker eller etter TUL før vi forteller flere.
 
Back
Topp