Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi fortalte til familie og venner da jeg var 13+0. Noen få som fikk vite det før pga formen min. Så ble det offentlig på FB da jeg var 15+3. For min del kunne vi ventet med det til etter OUL, men det ble et kompromiss [emoji4]
14+2,og her vet "alle" det via jungeltelegrafen, jeg er også veldig synlig gravid... Etter TUL på mandag, hvor alt så bra ut, er jeg nå rolig med at folk vet, og gleder meg over min egen nyhet del når du er komfortabel med det blir sikkert utrolig koselig for de rundt deg å å få vite
Har ikke delt enda, kun til jobb pga sykemelding og plager. 13+5 i dag.. Tenkte å vente til 25. september da jeg har ultralyd den dagen på Facebook kommer det nok ikke..
Jeg delte det med mamma og bror i uke 5, da var jeg så slått ut og sykemeldt, og de skulle bo hos meg. Så pappa i uke 11 etter ultralyd. Og nå vet de nærmeste det (14+5), men ikke hele jobben og alle bekjente. Samboeren er en annen sak, han har sagt det til hele verden føler jeg, haha