Noen som ikke har delt graviditeten enda?

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
14+0 i dag, og ikke sagt det til noen..
Noen andre som ikke har sagt noe?

14+0 i dag, og ikke sagt det til noen..
Noen andre som ikke har sagt noe?

Vi fortalte til familie og venner da jeg var 13+0. Noen få som fikk vite det før pga formen min. Så ble det offentlig på FB da jeg var 15+3. For min del kunne vi ventet med det til etter OUL, men det ble et kompromiss [emoji4]

Vi er 14+1 og vi har fortalt familie og de nærmeste venner, men sånn å legge ut offentlig på Facebook blir ikke før etter OUL

14+5, nærmeste familie, ei god venninne og to kollegaer vet, ellers ikke noen.

Mamma påpekte her om dagen at jeg hadde lagt på meg, og kanskje burde slanke meg litt.. :P
Så kanskje det er på tide å si noe foreldrene mine :)

14+2,og her vet "alle" det via jungeltelegrafen, jeg er også veldig synlig gravid... Etter TUL på mandag, hvor alt så bra ut, er jeg nå rolig med at folk vet, og gleder meg over min egen nyhet :happy: del når du er komfortabel med det :happy: blir sikkert utrolig koselig for de rundt deg å å få vite :happy:

Har ikke delt enda, kun til jobb pga sykemelding og plager. 13+5 i dag.. Tenkte å vente til 25. september da jeg har ultralyd den dagen :happy: på Facebook kommer det nok ikke..

Jeg delte det med mamma og bror i uke 5, da var jeg så slått ut og sykemeldt, og de skulle bo hos meg. Så pappa i uke 11 etter ultralyd. Og nå vet de nærmeste det (14+5), men ikke hele jobben og alle bekjente. Samboeren er en annen sak, han har sagt det til hele verden føler jeg, haha

Back
Topp