noen som ikke hørte/så hjertet banke på ULi uke 8+3

Miami79

Flørter med forumet
Er nå en uke til jeg skal på ny ul. 1,5 uke siden jeg var der og de ikke kunne se hjertet slå...

Trenger bare noen som kan fortelle meg at dette kan være normalt......
Er fortsatt kvalm..

Til dere som har hatt en SA/MA rundt denne tiden, når forsvant grav. symptomene?????

kunne ikke høre hjerte før i uke 12 påstod legen her i allefall...men han så jo at det slo i uke 8 da...

Hei uff,man skal kunne se hjertet fra uke 6 eller 7.

Var til førstegangs ktr da jeg var 8 uker og da ville ikke legen engang prøve å høre etter hjertelyden....var til ktr igjen i uke 13 og da slo hjertet i full vigør.

Hvorfor må du vente så lenge med å få en ultralyd?Hva sa legen til deg når han ikke kunne finne hjertet?syns det er vondt at du skal gå å vente..

trodde også det skulle slå slik at det viste på ul i uke 8[8|]

kansje du er mindre på vei en du tror?lykke til på ny ul,håper alt eg iorden!

ORIGINAL: Becca

kunne ikke høre hjerte før i uke 12 påstod legen her i allefall...men han så jo at det slo i uke 8 da...

jeg fikk høre/se hjertelyden i uke 9.

også i uke 12 og da var den mye raskere en i uke 9.men jeg hørte den begge ganger.kansje det kommer an på hvilket utstyr di forskjellige har[8|]

Jeg var til kontroll i uke 7, og da sa jordmor at det ikke var noe vits i å lytte etter hjertet på noen uker ennå, så jeg er satt opp til å høre det i uke 15 jeg... Husk at i 8. uke er fosteret knøttlite - det vil ikke ha noen sterk hjertelyd i forhold til de lydene dine indre organer lager, så både å finne og å høre fosteret vil nok være vanskelig så tidlig.

Du kan jo være kortere på vei enn antatt?Hos meg slo hjertet på ul i uke 6.
Lykke til,håper at du ser hjertet slå!

Kunne de se hjertet da? Har hørt om tilfeller der babyen har ligget på en måte der de ikke kan se hjertet, og derfor ikke kan se at det slår heller[8|] Dersom legen kunne se hjertet, men ikke kunne se at det slo, ville jeg blitt litt mer bekymret... Håper det ikke er tilfelle for deg, da. Lykke til[;)]

Jeg hadde en SA rundt uke 7-8, og det tok en del uker før symptomene forsvant... De ble jo gradvis svakere, men jeg fant ikke ut at jeg hadde mistet før etter uke 9, og hadde da fremdeles en del symptomer igjen. Slik som ømme bryster, oppblåst mage og stikkinger i livmoren (det siste var nok livmoren som trakk seg tilbake igjen, men det visste jeg jo ikke da..)

Håper du får positivt svar på ny UL. Nok en gang masse lykke til.

Må nok desverre si at jeg med egne øyne så at hjertet ikke banket på ultralyden. Hun målte embryoet til kun 6,5 mm også, lite i forhold til den uka jeg var i da. (to uker siden idag) Hun sa at det beste jeg egentlig kunne håpe på var at jeg ikke hadde komt så langt som jeg trodde.. Tirsdag vet jeg i allefall om det er liv der inne. Da bærer det av sted til ny UL og jeg finner ut om jeg forlater dere her inne for en stund..

Lei av å vente.. sliter med en lite god følelse denne gangen. Har jo mistet før i uke 11. Føler det er en reprise.

Uff har opplevd det samme i desember.Men ble gravid igjen med en gang,rakk ikke å få mensen en gang.Har vært på to ultralyder alt å hjerte slo ,men er litt redd enda ,har ikke di mensen smertene mer bare ømme pupper..

var på ullevål pga ektrem kvalme. da ville legen sjekke at det fortsatt var liv i småtten. hadde invendig ul og så hjertet godt jeg... det var i sv. uke 7....

Back
Topp