Noen som IKKE gir fastføde her enda da?

Isilra

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Føles som jeg er den eneste som bare ammer enda [8D] Har ikke planer om å slutte med det riktig enda heller.. Han legger fortsatt bra på seg, så.. [:)] Gruer meg littegrann til alt styret rundt grøt, middager, illeluktende bleier [8D] osv, så kooser meg med amminga litt til [;)]

Her får han grøt på kvelden, og det e siden han brukte å våkne hver time før..! Ellers så får han bare pupp [:)] Vil puppe han så lenge som mulig!

MME på kvelden, ellers ammer eg.
Har så vidt begynt med litt grøt etter amminga, for ho virker ikkje heilt mett alltid..

Grøt i 5-6 tiden, men ikke full posjon, åsså får hun litt fruktpurre et parr ganger på dagen[:)]

Åsså ammer jeg for resten av dagen/natten[:)]

så vidt begynt med smaksprøver:)

ORIGINAL: Tessy_

Gråt i 5-6 tiden, men ikke full posjon, åsså får hun litt fruktpurre[:)]

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: Tessy_

Gråt i 5-6 tiden, men ikke full posjon, åsså får hun litt fruktpurre[:)]

Her gråt ho kun litt.. dvs en halv porsjon!

Jeg gir litt smaksprøver på frukt og sånn, for at hun skal bli vant til forskjellige smaker og konsistenser. Men, det er bare i ny og ne, ikke hver dag. Så hun er fullammet enda. Jeg har nå fullammet lengre enn jeg gjorde sist, og er stolt av det[:)]

bare mm [:D] venter med grøt til Elias e ca.6 mnd[;)]

Ville ha ventet om jeg kunne... Har lite melk, og mistet enda mer etter et mislykket forsøk på å slutte med nattamming[&:]
Men trykte annet siden han fortsatt ikke klarer hele porsjoner med verken grøt eller fruktpure... Vi prøver å ha faste målider med smaksprøvene, da[:)]

Her får han kun mme ennå etter sterk anbefaling fra hs[:)]

Så morro å se "statusen" her [:)] Er jo fortsatt endel som ikke har begynt med mat jo!

Med forigemann så fullammet jeg til han var ca 5 mnd.. han la fint på seg og alt, men HS ga meg nærmest beskjed om at han MÅTTE få litt fast føde nå.. Enda de anbefaler fullamming til 6 mnd. Synes det var litt rart.. denne gangen har jeg byttet helsestasjon, så er litt spent på hva de sier her [:)] Jeg turte jo ikke annet enn å følge HS råd forigang, men denne gangen skal jeg gjøre som jeg selv vil og føler er mest riktig [;)]

Jeg fullammer foreløbig, og tenker å gjøre det til han er 6 mnd, så lenge han virker fornøyd med det.
Kommer kanskje til å begynne å gi han små smaksprøver av div etterhvert.

Jeg fullammer enda, og vil fortsette med det så lenge han er fornøyd[:D]

Bla bla bla[:-] Gråter gjør hun og ja![8D]

OG akkurat derfor innleget ble skrevet i full fart... [:-]

Kun mm her[:)]

ORIGINAL: Isilra

Føles som jeg er den eneste som bare ammer enda [8D] Har ikke planer om å slutte med det riktig enda heller.. Han legger fortsatt bra på seg, så.. [:)] Gruer meg littegrann til alt styret rundt grøt, middager, illeluktende bleier [8D] osv, så kooser meg med amminga litt til [;)]

sign[:D]

Her det 1 måltid med grønnsaksmos + mme på formiddagen og 1 porsjon grøt + mme til kveld, ellers bare mme. Synes det er flott at du ammer enda. Så lenge både du og bebisen er fornøyd så er det bare å fortsette! [:D]

Snuppa her vil hverken ha grøt eller fruktmos, så må vel bare fortsette å gi smaksprøver og se om hun venner seg til det da. Litt surt, dyrt med fruktmos hvis vi må hive nesten hele glasset... (På den lyse siden får mammaen ett lite sunt mellommåltid [8D])

Back
Topp