Noen som ikke fikk flere strekkmerker med nummer 2?

Mammatoo

Glad i forumet
Magen er jo liksom "ferdig tøyd" hehe ... Vil virkelig slippe å få fler enn dem som kom sist!! 

2*søte*små skrev:
Magen er jo liksom "ferdig tøyd" hehe ... Vil virkelig slippe å få fler enn dem som kom sist!! 

Lurer jeg på også :) Håper ikke det !

Er foreløpig mindre enn med førstemann, men det kan jo snu seg ... 
Venninna mi fikk ikke fler, men huden hennes ble dobbelt så slapp :/
Vil ikke det jeg!

jeg fikk ikke flere:) men huden ble myyye slappere etter nr 2 enn nr 1:S men jeg har bare 18 månder mellom mine da, så det kan jo kansje ha noe å si.

jeg fikk ingen med første eller andre, men huden er slappere denne gangen

Jeg fikk kun et par strekkmerker med første, og ingen flere andre gang.
Heldigvis:)

Fikk ett bittelite strekkmerke med nr 1 og med nr 2 fikk jeg mange

Fikk ikke fler, men de jeg hadde fra før av strakk seg litt til..

Fikk mange nye med nr 2, fikk ikke mange med nr 1. Med nr 3 ble der ingen nye

Fikk noen på slutten da ødemene ble ille med førstemann. Med nummer to fikk jeg mange flere, og hud og kropp er blitt slappere. Denne gangen ser det ut som det blir enda flere strekkmerker..

Fikk ikke med nr 1 eller 2 enda de var ganske tette . Huden er lik den var før jeg ble gravid.
Utrent og smådissete haha.

Nei gjorde ikke det, men var betydelig mindre enn med førstemann

Fekk ingen nye :)

Strekkmerker har jo mye med hormoner å gjøre og ikke bare at huden strekker seg. Jeg fikk ingen strekkmerker under graviditetene mine, men da jeg var tenåring så ikke låra mine ut... Heldigvis blitt mye bedre nå!

lille olle bolle skrev:
jeg fikk ikke flere:) men huden ble myyye slappere etter nr 2 enn nr 1:S men jeg har bare 18 månder mellom mine da, så det kan jo kansje ha noe å si.

Samme her. Magen ble aldri så stor med nr 2 som den var da strekkmerkene kom med nr 1, og jeg kom ikke like langt i svangerskapet, så jeg rakk vel ikke få dem tenker jeg.

Nope. Magen var et krater etter nr 1, men kom ingen nye m nr 2. Nr 2 var bare 30 gr mindre enn nr 1.

Back
Topp