Noen som ikke er særlig kvalme?

Frk.rose

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Jeg er i dag 6+6 og er ikke noe spesielt kvalm, kunn litt uggen innimellom. Alt bekymrer meg og nå dette:oops: burde jeg vært mer kvalm?
Andre som ikke er særlig kvalme?

Pris deg lykkelig! Skulle gjerne ha byttet [emoji849][emoji1]

Jeg er stoet sett ikke kvalm, men blir det når jeg blir sulten. Så lenge jeg spiser regelmessig merker jeg ingenting til den

Jeg er kvalm litt av og på. Men når jeg er i aktivitet og snakker med folk, som på jobb f.eks så merker jeg lite til den. Håper det fortsetter sånn og ikke blir verre vertfall[emoji4]
Men kvalmen kan fortsatt komme hos deg, og om den ikke gjør det så er jo det også like normalt[emoji4]

Jeg er litt kvalm i blant, gjerne hvis jeg begynner å bli sulten. Ellers merker jeg ingenting til det.

Nå er jeg kun 4+1, men jeg er ikke kvalm i det heletatt, håper ikke jeg blir det heller!!

Mine symptomer er ømme bryster, murringer i livmoren og trøtt.

Last edited:
Husker jeg var kvalm med de to barna jeg har, husker ikke når det begynteo_O
Ikke var jeg bekymret heller, men er det nå for absolutt alt :woot:

Jeg begynte å få kvalmebyger for ca. en uke siden. I dag er jeg 7+5. Kommer som regel på kvelden eller om jeg er veldig sliten eller sulten. Men heldigvis ikke så ille at jeg kaster opp.

Last edited:
Når jeg var gravid med første var jeg kun litt uggen i uke åtte ellers ingen verdens ting! Nå er jeg mye mer uggen/kvalm! Men ikke sånn at jeg kaster opp! Og alle sier jeg får dobbelt med symptomer fordi det er to, men synes det er skremmende lite [emoji85] hadde sett for meg å ligge over doskåla halve dagen [emoji85]

Med førstemann fant jeg ut at jeg var gravid når jeg var 10 uker på vei. I 11.uke kom kvalmen og oppkastet med ett brak når mammaen min lagde kjøttsuppe til middag :p Det varte til guttungen kom ut...:rolleyes:

Denne gangen er jeg ikke kvalm, enn så lenge, og håper nesten det blir sånn, men det bekymrer meg jo og:bored:

Er ikke særlig kvalm jeg heller. Men kommer en byge en gang i blant

Ja kunne gjerne det, leser så mye om kvalme virker som alle er det. Og ikke jeg:oops: tenker automatisk at noe er galt her da.

Det er slettes ikke et dårlig tegn, ikke alle blir kvalme! [emoji4] Du er en av the lucky few bare [emoji6]

Jeg er 6+0, var kvalm da jeg fant det ut i uke 3-4.. men ikke litt kvalm engang nå lenger.. kun trøtt[emoji42]

Så godt å se det er andre også som har det sånn:happy:
Da er det nok ikke så uvanlig allikevel. Det kommer nok snikende og da angrer jeg sikkert fordi jeg uroa meg pga det:woot:
Tusen takk for alle svar

Back
Topp