Noen som IKKE er kvalme?

Ponyta

Elsker forumet
jeg har fortsatt ikke fått noen tegn til at kvalmen vil komme, men jeg føler meg litt uvel hvis det er lenge siden jeg har spist og spesielt når jeg våkner på morningen, da må jeg bare skynde meg å spise noen brødskiver...

Håper jeg slipper kvalmen!!! Flere som ikke er kvalme?

Polarbear skrev:
jeg har fortsatt ikke fått noen tegn til at kvalmen vil komme, men jeg føler meg litt uvel hvis det er lenge siden jeg har spist og spesielt når jeg våkner på morningen, da må jeg bare skynde meg å spise noen brødskiver...

Håper jeg slipper kvalmen!!! Flere som ikke er kvalme?

jeg har det omtrent som deg, litt uvel innimellom, men mest om det er lenge siden jeg har spist.

Jeg er ikke kvalm, kan bli uggen når jeg sitter på i bil, men sliter med det fra før av. 

Var ikke kvalm med lillegutt heller, så håper jeg slipper nå også!

Jeg er heller ikke kvalm. Men har dessverre begynt å bli veldig "sliten" over rompa, så anntar at jeg får bekkenløsning veldig tidlig denne gangen også :-/ Men slik er d..

Elektra83 skrev:
Jeg er heller ikke kvalm. Men har dessverre begynt å bli veldig "sliten" over rompa, så anntar at jeg får bekkenløsning veldig tidlig denne gangen også :-/ Men slik er d..

Huff ja, den bekkenløsninga fikk jeg før positiv test denne gangen. i går gikk vi en rolig tur oppi skogen og kjente en del på ettermiddagen i kvelden og i dag er bekkenet helt gåent.
Det er kjedelig:-/

Kjenner ingen kvalme, og hadde heller ingen kvalme da jeg gikk med de to andre barna mine!!

Har enda ikke merket noe til kvalme, og håper jeg ikke merker noe til den heller.
Er flink til å spise ofte, så det kan jo være derfor :-)

Har ikke merket noe til kvalme før siste uken nå.. Nå er jeg 7 uker.
Ikke veldig , bare får det litt " over meg " ett minutt eller to , også er det over.  
Men som flere av dere skrive så kan det ha en sammenheng  med om det er lenge siden jeg har spist! 

Jeg ble kvalm et par dager etter jeg bikka 6 uker.... fra å være som deg så har uvellen blitt mer kvalme.. og jeg MÅ passe på å spise! 

Jeg er ikke kvalm, sist kom det i uke 7. Håper egentlig på å slippe denne gangen:)

Jeg er ikke spy-kvalm... Men mye uvel; veldig ofte sulten, og det hjelper med mat. Men så er det så lite jeg faktisk har lyst på også... Ingenting smaker som det pleier :p Er mer kjøttsulten enn vanlig!

Jeg ER kjempe kvalm!! Med knerten var jeg litt ungen fra uke 8 til ca 14, men nå slo d skikkelig inn på fredag!! For å si d sånn sett mere av doskåla enn jeg har hatt lyst til denne helga.... Tror jeg må krype til korset og ringe legen for sykemelding i morra, for dette går ikke...:-(:-(

Første gang jeg var gravid meldte kvalmen seg 6+5. Andre gang er jeg overbevist om at kvalmen meldte seg underveis i aborten("6+1"), men gav seg veldig fort etterhvert som aborten ble.. Fullført. Nå idag(*kremt* inatt;) er jeg 5+0, og er enda ikke kvalm. Så hcg'en er nok ikke høy nok enda til at kvalmen melder seg. Igrunnen rart å gå å vente på kvalmen:P er jo det tegnet som får mange til å mistenke at de er på vei:P

Er heldigvis ikke kvalm og håper det holder seg sånn!

Jeg var ikke oppkastkvalm i det heletatt. Var sånn som deg.. :-) Håper det er greit at jeg kikker innom.. :-) Må nesten følge med deg og Tinapusen litt. O:-)

Lykkepjuska skrev:
Jeg var ikke oppkastkvalm i det heletatt. Var sånn som deg.. :-) Håper det er greit at jeg kikker innom.. :-) Må nesten følge med deg og Tinapusen litt. O:-)

Så hyggelig at du titter innomemoticon følger med på deg og skjønner du;) ikke lenge til du er høygravid nå.... tiden flyr!!

Back
Topp