Noen som IKKE er kvalme??

ubeleilig

Gift med forumet
Syns det er så mange som er kvalme og sånn. Men er det noen som ikke er kvalm? Jeg er minimalt kvalm nå. Kan bli det på morgenen eller på ettermiddagen en sjelden gang men det er stort sett bare fordi jeg er sulten. Jeg var i grunn sånn med guttungen også selv om jeg syns jeg har vært mere kvalm denne gangen. Men jeg sliter veldig med at jeg er så trøtt...

Sovner kl 20 hver kveld på sofaen også blir jeg vekket av samboern og legger meg i senga vår... Dette har kommet siste ukene. 
Ellers er formen bra. 

Jeg er ikke kvalm og har stort sett ikke hvert det. en dag eller to av og til ja litt. i begynnelsen var jeg litt kvalmne om kveldene. Dersom jeg er flink å spise små og hyppige måltider jevnt og trutt går det greit de få dagene jeg har vært litt kvalm

Så her er også formen ganske bra. har hatt litt mer energi de siste dagene men ellers er jeg stuptrøtt og har null energi.

Jeg har også merket en del til bekkenproblemer og ryggsmerter.

ja det bekkenet vil ikke gi helt slipp her heller. Får bare håpe det holder til jul for begge oss da;) 

Jeg er heldigvis ikke kvalm, har heller ikke vært det!!! og håper det fortsetter sånn :)

Godt spørsmål, sikkert fler som lurer på dette, i.o.m at det virker son nesten "alle" er kvalme nå for tiden. Da jeg gikk med storegutt var jeg nesten ikke kvalm, kunne få en liten kvalmebølge i ny og ne, men det gikk fort over. Må si at denne gangen har jeg vært en god del mer kvalm, og kastet opp 3 ganger, men vil fortsatt ikke kalle det mye. Kvalmen kom tidlig. Kjente det 7 dager før positiv test, da hadde jeg en ganske heftig kvalmebølge i bilen som heldigvis gikk kjapt over da.

jeg har heller ikke vært nevneverdig kvalm hittil, 9+6 i dag. *bankibordet*
litt mer sliten enn vanlig, og litt kortere lunte for irritasjon... ellers fint ;)

Ej heller jeg har noen plager.. Er jo trøtt men møtte veggen noen mnd før jeg ble gravid med førstemann og fikk en sove max 5t i døgnet prins så føler at den trøtten skyldes mer av total pakken...   Men deilig å være i form!! :)

Jeg har også vært veldig heldig:) Ikke kvalm, kom av og til i noen sekunder av gangen i uke 7 men ellers ingen ting. Merker jeg blir uvell om jeg blir sulten, men ikke kvalm. Var veldig plaget av at jeg var trøtt, men jeg synes det har blitt merkbart bedre denne uka. I går kveld føltes det ut som jeg fikk veldig hjertebank og litt "press" i brystet og halsen. Det var vemmelig, ble litt redd. Målte bodtrykket mitt på jobb i dag og det var helt fint. Samboeren min sier det er fordi puppa har blit så svære at det er tungt å bære på brystet hehe!! Noen andre som har hadt det?

Jeg er ikke kvalm og har heller ikke vært det. Var det heller ikke da jeg gikk gravid med jenta mi. Håper virkelig jeg slipper helt unna denne gangen også. Var veldig kvalm de tre første med mnd gutten og det er virkelig mye mer utfordrende å skjule graviditeten for omgivelsene når man er så kvalm

Jeg er nå 10-11 uker på vei og har ikke vært kvalm det hele tatt! Ikke litt en gang ;) Var på ultralyd i går og alt var bra, selv om jeg nesten ikke har hatt noen symptomer :)

godt det er noen som er heldige og slipper unna den verste kvalmen. Syns det er ille nok de få gangene jeg faktisk er kvalm. Var mye mer urolig for at det symptomet var litt fraværende før ul jeg også. Men nå er jeg bare takknemlig for at jeg slipper skikkelig kvalme

flower3 skrev:
Jeg er heldigvis ikke kvalm, har heller ikke vært det!!! og håper det fortsetter sånn :)

Jeg er minimalt kvalm.. Hender jeg blir det litt etter måltider, føles ut som jeg har spist altfor mye.. Men ellers lite.. Med vesla, spydde jeg jo fire første månedene, hver dag. Merkelig :P Men man må vel være glad for det ;)

Vært lite plaget med kvalme ennå.. :) Håper jeg slipper unna!! :)

Jeg kan vel ikke si at jeg er så veldig kvalm! Som flere andre er det kun hvis jeg blir sulten, altså må jeg spise med en gang jeg står opp, men det er jo flott! Ellers er jeg bare trøtt og bittelitt mer irritabel. Og tenker ofte om det er fordi jeg er gravid, eller om mannen faktisk har blitt mere irriterende og distre?  Men er vel bare meg :D godt det er andre som også er litt irritable. hehe

ubeleilig skrev:
Syns det er så mange som er kvalme og sånn. Men er det noen som ikke er kvalm? Jeg er minimalt kvalm nå. Kan bli det på morgenen eller på ettermiddagen en sjelden gang men det er stort sett bare fordi jeg er sulten. Jeg var i grunn sånn med guttungen også selv om jeg syns jeg har vært mere kvalm denne gangen. Men jeg sliter veldig med at jeg er så trøtt...

Sovner kl 20 hver kveld på sofaen også blir jeg vekket av samboern og legger meg i senga vår... Dette har kommet siste ukene. 
Ellers er formen bra. 

Akkurat samme her. Med snuppa hadde jeg ikke det heller. Er mer uggen nå enn sist, men skal ikke klage. Litt mat gjør som regel susen..... Og den værste trøttheten virker som er på vei tilbake også. Er 8+1..

Back
Topp