Noen som ikke er kvalm?

Solblom

Glad i forumet
Jeg har intet snev av kvalme. Andre som har det slik? Var ikke kvalm i forrige svangerskap heller, og det gikk jo bra (9 år siden..) men er KONSTANT urolig!!!

Jeg er heller ikke kvalm, heldigvis! Litt uggen av og til, men ikke i nærheten av å måtte kaste opp!

Lite kvalme selv om jeg måtte spise ofte i noen uker. Er trøtt og slapp istedet :rolleyes:

Lite kvalm jeg og. Kan bli uggen, men spyr ikke.

Har heller ingen kvalme og det er jeg svært så takknemlig for :)

Jeg er heller ikke kvalm. Var det litt i begynnelsen, men det ga seg raskt. Men blir fort mett og fort sulten. Forrige svangerskap var jeg kvalm og kastet opp til uke 22, så dette er litt uvant, og tenker jo da selvsagt at ting ikke er som det skal :P Målte HCG i uke 7+4 som var nokså høy, så egentlig rart jeg ikke er mer kvalm. Men har vært veldig trøtt da. Men enkelte dager er bedre (som idag). Skal på TUL imorgen og er selvsagt nokså spent ;) Har tenkt at dette er en gutt siden svangerskapet er annerledes enn sist (har jente fra før).

Har ikke vært ordentlig kvalm. Bare litt småuggen.

11+4 idag. Er nesten ikke kvalm mere nå. Men har ikke kastet opp en eneste gang hittil i svangerskapet. Vært litt kvalm før visst jeg blir sulten/veldig mett. :P veldig takknemlig for at jeg ikke har vært dårligere :)

Jeg har ikke vært noe særlig kvalm men på de pencilinkurene jeg har vært på/er igjennom nå så er jeg kvalm første to timene etter inntak av medisinene...

Jeg var VELDIG kvalm fra uke 5/6-9/10. Nå er jeg ikke kvalm lenger (11 uker nå)

Sniker fra januarforumet! Er akkuratt 12+0 i dag, og kan med hånden på hjertet si at jeg har vært svært lite kvalm! Har hatt to ettermiddager der jeg har vært skikkelig kvalm, ellers har jeg vært veldig oppegående. Er førstegangsgravid og så for meg at jeg skulle være mye mer kvalm, så ble litt urolig av at jeg følte meg så bra! :-P Men, man skal vel ikke klage, heller se positivt på at man har det så greit! :-)

Var ikke kvalm sist. Hatt 1,5 u jeg har følt meg kvalm. Så lite..Kun i enkelte situasjoner

Ikke vært noe kvalm enda :) Utover hvis jeg blir for sulten, men sånn har jeg alltid vært :P

Back
Topp