Noen som IKKE er i barselgruppe...?

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Vet ikke om jeg er den eneste i verden som ikke har blitt med i noen barselgruppe, men føles sånn til tider. Føler bare ikke at barselgruppe er tingen for meg :/ Er det flere der ute som har tatt samme valg?  

Eg er heller ikkje med i barselgruppe. Men det er pga alvorlige komplikasjonar etter fødsel som i en periode gjorde det vanskelig å forlate huset. Eg har store problemer fortsatt og det går endel tid hos ulike behandlarar. I tillegg har minsten stridd med kolikk så hsr hatt meir enn nok å fylle dagane med.

Jeg har også valgt å ikke bli med i barselgruppe, kjenner noen som har fått baby som jeg heller velger å være litt sammen med til tider, passer mye bedre for meg enn å være med en barselgruppe hvor man ikke kjenner noen :P

jeg er heller ikke med i bg.. hadde ks og har enda bekkenløsning + vonde knær, så da følte jeg ikke for å bli med der..

Jeg er heller ikke med, føler at jeg kan lære mer her, og for lille sin del virker det som han har mer glede av større barn enn jevnaldrende akkurat nå :)

Back
Topp