Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er han? Så bra han er fornøyd. Har store pupper og melk, tror heller at brystvortene mine ikke egner seg. Blir helt sprø av ammepresset på sykehuset her...Jeg hadde ikke nok melk til gutten min så han får mme nå;-) Han virke veldig fornøyd;-) Man kommer fort inn i rutine med flasker og sånt![]()
Bra sagtJeg syns ikke man skal se på det som et nederlag. Å få i seg råmelk og de første antistoffene er jo viktig, men jeg syns ikke man skal fortsette med amming på bekostning av alt.
Det viktigste er jo tross alt at babyene er fornøyde, og legger på seg slik de skal. Den første tiden med barnet er jo viktig, og hvorfor ikke gi MME og få en bedre start enn på liv og død gjøre hva som helst for å få til amming - som evt ikke lar seg gjøre uansett. Flott at du pumper slik at barnet får litt morsmelk, men om kampen er større enn trivselen til barnet blir, så tror jeg at jeg ville gått over på MME.
Jeg er så heldig og har mye melk og ingen problemer med amming denne gang, men jeg ville nok vurdert å startet med MME om barnet ikke la på seg.![]()
Skikkelig godt sagt , hjalp veldig på psyken herJeg syns ikke man skal se på det som et nederlag. Å få i seg råmelk og de første antistoffene er jo viktig, men jeg syns ikke man skal fortsette med amming på bekostning av alt.
Det viktigste er jo tross alt at babyene er fornøyde, og legger på seg slik de skal. Den første tiden med barnet er jo viktig, og hvorfor ikke gi MME og få en bedre start enn på liv og død gjøre hva som helst for å få til amming - som evt ikke lar seg gjøre uansett. Flott at du pumper slik at barnet får litt morsmelk, men om kampen er større enn trivselen til barnet blir, så tror jeg at jeg ville gått over på MME.
Jeg er så heldig og har mye melk og ingen problemer med amming denne gang, men jeg ville nok vurdert å startet med MME om barnet ikke la på seg.![]()