noen som hvet?

4 Diamanter

Medlem siden 2007
hva symptomene på halsbetenelse er?

datteren min har spydd og hatt diare ,feber av og på nå i 3 dager.skal på barneklinikken senere.

men hun har en ekkel hoste i tilegg,så lurer på om det kansje kan være halsbetenelse?

har hatt omgansyken for litt over 2 uker siden,og det er jo fælt smittsomt,hun fikk ikke noe da, både jeg om min kjære og min mor hadde det.

[&o]

det skal jeg,bare lurte på om noen har hatt barn med halsbetennelse og hvordan symptomene er[;)]

ORIGINAL: *MoloOgMini*

Uff[&o] Ikke vet jeg..vil bare ønske henne god bedring[:)]
takk for det.

halsbetennelse har som regel ingenting med diare og oppkast å gjøre. Da har man gjerne vondt i halsen og kan være hoven. noen ganger feber.

Når en har halsbetendelse er det svært smertefullt å svelge, en kan ha øreverk og eventuellt feber.

tusen takk for svar alle sammen :)

ORIGINAL: *Fairyfly*

det skal jeg,bare lurte på om noen har hatt barn med halsbetennelse og hvordan symptomene er[;)]

Ja, her var symptomene høy feber, belegg på tungen og vond ånde + at hun snakket litt "hult" i halsen. Ville ikke spise grøt og en del annen mat, men villle helst ha fruktmos. Fikk medisiner i går og feberen er borte og skravla går!
God bedring[:)]

Jo også hovene kjærtler jeg kunne kjenne utenpå halsen

Eldste min har akkurat hatt halsbetennelse. og vi visste ikke han hadde det,før vi kom til legen! reiste til legen,siden han hosta så stygt! han hadde ikke vondt i halsen eller noen ting,men legen tok en prøve av han,og da viste det seg at det var hals betennelse..

Back
Topp