Noen som husker...

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Nisterull/skolepålegg?? Husker jeg ofte hadde det på matpakken da jeg gikk på skolen...Skulle ønske det kom tilbake igjen!!

Sandbakk skrev:
Ringer ingen bjelle nei! Finn ett bilde av pakkningen da! :)

Sier meg enig her :)
Vet dessverre ikke hva det er, men kan hende et bilde hjelper :D

Husker dere favoritt pizzaen da? Huska vi foretrakk den i stede for hjemmelaget på lørdagene :P

Favoritt spiste vi masse av! Min søster liker ikke paprika, og siden de kom i flerpakninger var det også litt billigere. Vi hadde ganske smått med penger da jeg var 9-12 år, så var mye grøt, makaroni og kneipp.

Åh, kneip hadde vi også hele tiden! Ble møkk lei! Og den hadde gjerne lagt i skuffen en dag eller to i tillegg så den ble seig og god.

Husker dere leskedrikken Kjeft da? De Kuli'ene er liksom ikke det samme...

Kjeft husker jeg, men ikke noe av det andre. Kjenner at den pizza'n høres kjent ut, men that's it :)

Ahhhh nå fikk jeg lyst på kjeft!!

Hmmm det høres og ser egentlig helt feil ut :D

Savner tine milkshake (den i plast)

Kjeft <3 også sunda! eller selges det fremdeles? jeg kan ikke huske å ha sett det på mange år.>

Shadow skrev:
Ahhhh nå fikk jeg lyst på kjeft!!

Hmmm det høres og ser egentlig helt feil ut :D

Savner tine milkshake (den i plast)

Oboy hadde også milkshake! Sånne porsjonspulverpakker som man blandet i en rød shaker

Noen som husker de gamle tyggisene "bugg"? Har noe som heter det i dag også, men smaker ikke like godt å en helt annen innpakning. Vi pantet alltid flasker å gikk på nærbutikken for å kjøpe bugg da vi var små, følte oss så voksne som ordnet opp på egen hånd;-)

AnneMy skrev:
Noen som husker de gamle tyggisene "bugg"? Har noe som heter det i dag også, men smaker ikke like godt å en helt annen innpakning. Vi pantet alltid flasker å gikk på nærbutikken for å kjøpe bugg da vi var små, følte oss så voksne som ordnet opp på egen hånd;-)

Ja, BUGG var en slager! Husker da de kosta 50 øre pr stk. Fantes i Cola, bringebær, jordbær,banan og lakris..NAM:)

Kan ikke skjønne at ingen husker skolerull......Var jo sååå godt med majones og agurk på..Var nesten som kokt salami, selv om det slettes ikke høres godt ut..:P

Jubbu85 skrev:

AnneMy skrev:

Ja, BUGG var en slager! Husker da de kosta 50 øre pr stk. Fantes i Cola, bringebær, jordbær,banan og lakris..NAM:)

Var det ikke en tyggis som het DIGG også?? 25 øre stykket! Husker at jeg gjerne kjøpte for en 10er!! 

AnneMy skrev:

Ja, også.. Hva het de... Boom? Eller noe? Savner disneysjokoladen jeg. Soho var ikke like god Idag som da jeg var liten i hvertfall. Også puck! Lakrisis! Den har de i Sverige.

Mortania skrev:

AnneMy skrev:

Ja, også.. Hva het de... Boom? Eller noe? Savner disneysjokoladen jeg. Soho var ikke like god Idag som da jeg var liten i hvertfall. Også puck! Lakrisis! Den har de i Sverige.

Boom husker jeg ikke, men lakris puck-nam!

JEg husker skolepålegget! Men kan heller huske å ha sett det på lenge.

Og bugg og digg osv..

Jeg savner ananas(?)splitten jeg, det var den beste isen jeg kunne få!

Back
Topp