Nisterull/skolepålegg?? Husker jeg ofte hadde det på matpakken da jeg gikk på skolen...Skulle ønske det kom tilbake igjen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som husker de gamle tyggisene "bugg"? Har noe som heter det i dag også, men smaker ikke like godt å en helt annen innpakning. Vi pantet alltid flasker å gikk på nærbutikken for å kjøpe bugg da vi var små, følte oss så voksne som ordnet opp på egen hånd;-)AnneMy skrev:
Jubbu85 skrev:
Noen som husker de gamle tyggisene "bugg"? Har noe som heter det i dag også, men smaker ikke like godt å en helt annen innpakning. Vi pantet alltid flasker å gikk på nærbutikken for å kjøpe bugg da vi var små, følte oss så voksne som ordnet opp på egen hånd;-)AnneMy skrev:
Ja, BUGG var en slager! Husker da de kosta 50 øre pr stk. Fantes i Cola, bringebær, jordbær,banan og lakris..NAM:)
Mortania skrev:Noen som husker de gamle tyggisene "bugg"? Har noe som heter det i dag også, men smaker ikke like godt å en helt annen innpakning. Vi pantet alltid flasker å gikk på nærbutikken for å kjøpe bugg da vi var små, følte oss så voksne som ordnet opp på egen hånd;-)AnneMy skrev:
Ja, også.. Hva het de... Boom? Eller noe? Savner disneysjokoladen jeg. Soho var ikke like god Idag som da jeg var liten i hvertfall. Også puck! Lakrisis! Den har de i Sverige.