Googlet det jeg, og da kom dette opp: Det må jo være den du mener? Husket den igjen når jeg leste den nå[:)]
Det var en gang lille Ole som skulle begynne på skolen.. Første dagen fikk di i lekse å lære noen nye ord.. Lille Ole kom hjem ifra skolen og ropte : Pappa pappa kan du lære meg noen nye ord ? Han skvatt og sølte kaffe og svarte : Faen ! Ole gikk videre til mammaen.. Mamma mamma kan du lære meg noen nye ord ? Hun prata i telefonen og sa : Hysj, gå å legg deg.. Lille Ole gikk opp til søsteren sin , og sa : søster søster, kan du lære meg noen nye ord ? Hun dreiv å dansa å sånn så hun svarte : yeah, yeah, yeah .. Ole gikk videre til lillebroren sin og sa : lillebror lillebror kan du lære meg noen nye ord ? Han dreiv å leste noe å sa : Det står en grønn mann i døra å peller seg i øra.. Ole gikk videre til storebroren og sa : storebror storebror, kan du lære meg noen nye ord ? Han leste tegneserier og svarte : Supermann ! Neste dag da Lille Ole kom på skolen igjen spurte frøken : Ja, har du lært deg noen nye ord da Ole ? Ole : Faen Frøken : Hva sa du ? Ole : Hysj, gå å legg deg ! Frøken : Skal jeg hente rektor ? Ole : yeah, yeah, yeah ( nå sto rektor i døra ) Ole : Det står en grønn mann i døra å peller seg i øra ! Rektor : Hvem tror du egentlig du er???! Ole : Supermann