noen som husker meg? :P

Hlin

Elsker forumet
hei hei
 jeg har ikke vært her på en god stund .. så er ikke sikkert noen her husker meg .. eller kanskje alle de gamle er borte ? :O 

anyway ,,, gi meg et pip om dere gamle traverene er her da .. eller bv-mafiaen heter det kanskje .. :)

jeg har forresten flyttet til tyrkia.. og sitter her i 40 grader og koser meg stort :D 

husker deg ja :):)

Jeg var *Snuppo og Sneipen*

hei :D 
gratulerer med baby ! jeg har ikke vært her inne siden du fødte :D er alt bra med dere ?

Husker deg ja!! Hvor bor du? Hvorfor har du flyttet? Jeg bor også i tyrkia

Flytta til Tyrkia faktisk!?!?
whyyy??

Men EY! kjekt å se deg igjen? :D

Serenity skrev:
hei :D 
gratulerer med baby ! jeg har ikke vært her inne siden du fødte :D er alt bra med dere ?

takk takk :)
Ja alt er bra med oss. Har vist verden at en nyretransplantert,og som har gått på cellegift kan få baby uten hjelp:):)

Jeg så nicket ditt og tenkte at hun der drev med hest :-)

Kjekt å høre fra deg igjen! :-)

Tweak skrev:
Jeg så nicket ditt og tenkte at hun der drev med hest :-)

Kjekt å høre fra deg igjen! :-)

Sign! :-D

så koselig at jeg ikke er helt glemt da ! 
reka , hvor ble du av ? jeg har ny facebook !

malin. jeg bor i alanya, hvor bor du ? jeg flyttet hit fordi jeg ville :P 
men har kjæreste her nå.. traff han etter at jeg flytta hit, så nå blir jeg her :)

snuppo. så godt at alt er bra med deg og dine !!  er veldig glad for at du har fått til alt dette på tross av ting du har måtte gå igjennom før ! :D 

Jeg husker deg :) 
Men tviler på at du husker meg, da jeg ikke har vært  spesiellt aktiv her inne tidligere.

Vi bor i side, ca en time fra deg. Bare å ta en dag her om du vil treffes eller så kan vi ta bussen til deg ;) har bodd her siden jeg var 18, men vi flytter til Norge i august da. Kidden og jeg, så kommer gubben etter :)

MalinDalin skrev:
Vi bor i side, ca en time fra deg. Bare å ta en dag her om du vil treffes eller så kan vi ta bussen til deg ;) har bodd her siden jeg var 18, men vi flytter til Norge i august da. Kidden og jeg, så kommer gubben etter :)

Typen og de har leilighet ved Side(trooor jeg)! Skal vel ned der i løpet av sommeren, bare sånn til opplysning :P

husker deg jeg :)

:D 
om noen vil , så er det baaaare å komme på besøk til meg i alanya haha blir litt lonely her innimellom !

Back
Topp