Noen som huske meg??

HvitSnø

Elsker forumet
Hei alle sammen

Jeg er jo altså en gammel bruker her, som er litt anonym for en kort eller lang stund!

Dette nicket ble opprettet da jeg i januar ble gravid med en "ikke planlagt men heller ikke overraskende siden vi ikke brukte prevensjon" spire. Den mistet jeg etter 4 dager. Så var et kortvarig svangerskap.

NÅ derimot er vi klare som egg!! Vi har egentlig vært det lenge, men det passer fra nå av i forhold til jobb! Så nå er vi offisielt prøvere igjen! Lillegutten vår (som er en av de eldste her inne - utenom de premature) skal forhåpentligvis bli storebror om ikke så aaalt for lang tid!!!!

Vi brukte 1,5 år på å få lille(stooore)mann på plass i magen - så satser på at det ikke tar så lang tid med denne.. En måned hadde vært fint .

Så da håper jeg på litt heiagjeng her fra, ok????

Hihi, visste jo at du kom til å huske!!! 

JAAA, jeg vet hvem du er (med et annet nick, åffkårs), og skal heie så godt jeg kan for at det kommer en lillebrøster om ikke så altfor lenge. emoticon

Jeg husker :D Dette var good news!!! Håper frøet sitter fort og klorer seg fast :D Og så må du holde oss oppdatert ;)

ja!! Masse lykke til :-)

masse lykke tiiiil

Heeeeiiiiiii :)) Selvfølgelig vet jeg hvem du er :D hihi.. hvem du er bak det skjulte nicket :D

så utrolig kjekt å høre, jeg er klar som ett egg til å stå på sidelinjen å heie på deg :) 
Håper spiren sitter fort og at den blir der :) hii.. :) 

Heeeeiiiiiii :)) Selvfølgelig vet jeg hvem du er :D hihi.. hvem du er bak det skjulte nicket :D

så utrolig kjekt å høre, jeg er klar som ett egg til å stå på sidelinjen å heie på deg :) 

I know who you are!!!! Lykke til!!! ;-)

Hihi, dere er gode altså!! Skal holde dere oppdatert som bare det!!

vet hvem du er :-) skal heie på dere :-)

Snickers skrev:
I know who you are!!!! Lykke til!!! ;-)

My oh, my!
Jeg troooor jeg vet hvem du er! Men jeg får vel vente tålmodig på at du outer deg, så jeg ser om jeg har rett ;)

Spennende saker, da! Lykke til!

Back
Topp