Noen som holder til i Grenlandsområde ?

Minimee2018

Andre møte med forumet
Hei :) har termin i midten av november, med knøtt nr. 2. Det blir en skikkelig attpåklatt :)
Hadde vært koselig å komme i kontakt med noen i omtrentlig samme område, som har termin på nogenlunde samme tid :)

Jeg bor i Larvik og venter min første. Har ikke klart å bestemme meg for om det blir fødeplass i Tønsberg eller Skien enda. :)

Jeg bor i Larvik og venter min første. Har ikke klart å bestemme meg for om det blir fødeplass i Tønsberg eller Skien enda. :)
:) ja, man jo velge ... det har jeg faktisk ikke tenkt så mye på , siden jeg bor i skien..det er jo veldig enkelt og greit. Hva er kortest da? å kjøre til tønsberg eller skien?

:) ..har ikke sett svaret ditt før nå ... så koselig :) jeg fikk innkallelse til ultralyd idag, fikk i uke 21! syntes det var veldig sent ...trodde det vanligvis skulle være i uke 18/19 ?

Jeg har også fått time til oul når jeg er i uke 21 (i følge menstermin iallefall). Har jo også hørt at det skal være mellom uke 17 og 19 så synes det var veldig sent, men jeg regna med at de har satt det opp så sent fordi jeg har hatt 3 ultralyder allerede dette svangerskapet og siste var i forrige uke (uke 16) så da er det vel ikke så mye nytt å se i uke 18. Men vi fikk ikke vite kjønnet sist og vi er veldig nysgjerrig så vi synes det blir lenge å vente :P Har du vært på tidlig ultralyd eller blir det første dette svangerskapet?

Jeg har også fått time til oul når jeg er i uke 21 (i følge menstermin iallefall). Har jo også hørt at det skal være mellom uke 17 og 19 så synes det var veldig sent, men jeg regna med at de har satt det opp så sent fordi jeg har hatt 3 ultralyder allerede dette svangerskapet og siste var i forrige uke (uke 16) så da er det vel ikke så mye nytt å se i uke 18. Men vi fikk ikke vite kjønnet sist og vi er veldig nysgjerrig så vi synes det blir lenge å vente :p Har du vært på tidlig ultralyd eller blir det første dette svangerskapet?
:) ja kanskje det er fordi du har hatt 3 allerede? Men jeg har allerede hatt 2 stk. en privat og en i tilknytning til Duo testen...
jeg ringte og spurte idag hvorfor det ble så sent, og fikk beskjed om at det var fordi de ikke hadde kapasitet før. Så lurer på om jeg skal bestillen privat i uke 18-19 også :) er jo veldig nyskjerrig på hva det blir jeg også

:) ja, man jo velge ... det har jeg faktisk ikke tenkt så mye på , siden jeg bor i skien..det er jo veldig enkelt og greit. Hva er kortest da? å kjøre til tønsberg eller skien?

Det tror jeg igrunn er hipp som happ. Men nå har jeg vært hos jordmor og fått telefonnummer jeg kan ringe for å avtale omvisning begge steder. Så da blir det magefølelsen som avgjør :)

Back
Topp