Noen som hekler?

Rufsetulla

Betatt av forumet
Er alltid mange som strikker til de små, men er det noen som hekler? Og hva hekler dere?
Selv holder jeg på med en gul lue [emoji213]

Jeg hekler eller strikker ikke, er liksom ikke noe før meg, men det å skru på biler å slike praktiske ting liker jeg :D

Jeg heklet teppe forrige svangerskap, nå har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg skal hekle noe eller ikke jeg kan absolutt ikke strikke, men hekle går overraskende bra

Heklet tepper til de to andre barna, så kommer til å hekle et teppe nå også. Er så kvalm, så tror ikke det blir noe mer. :)

Har heklet en del til meg selv og det blir sikkert noe til det kommende nurket også.

Jeg har veldig lyst til å hekle masse til den lille i magen[emoji173]️ men jeg er sikkelig utålmodig så jeg klarer å lære meg noen få ting så gidder jeg ikke gjøre det ferdig [emoji85]

Jeg heklet og strikket masse under forrige svangerskap. Blant annet dåpskjole og lue. Heklet også et teppe og strikket en mariusdress. Men så har jeg fått det slik at jeg får super lett senebetennelse i håndleddene ved strikking og hekling så kan ikke gjøre det mer. Super kjedelig, for elsker å hekle og strikke.received_120332001116555044.jpeg

Jeg heklet og strikket masse under forrige svangerskap. Blant annet dåpskjole og lue. Heklet også et teppe og strikket en mariusdress. Men så har jeg fått det slik at jeg får super lett senebetennelse i håndleddene ved strikking og hekling så kan ikke gjøre det mer. Super kjedelig, for elsker å hekle og strikke.Vis vedlegget 276749

Er det du som har heklet? Utrolig fint [emoji7] Jeg sliter også med senebetennelse så tar vel en mnd eller to før den lille luen er ferdig [emoji87]

Jeg heklet og strikket masse under forrige svangerskap. Blant annet dåpskjole og lue. Heklet også et teppe og strikket en mariusdress. Men så har jeg fått det slik at jeg får super lett senebetennelse i håndleddene ved strikking og hekling så kan ikke gjøre det mer. Super kjedelig, for elsker å hekle og strikke.Vis vedlegget 276749

Bare undrer meg, hvilken nål hekler du med? Jeg slet med betennelser selv, men byttet til en rund glassnål, funker mye bedre på betennelsen :)
Fin dåpskjole btw [emoji7]

Er det du som har heklet? Utrolig fint [emoji7] Jeg sliter også med senebetennelse så tar vel en mnd eller to før den lille luen er ferdig [emoji87]

Ja, jeg som har heklet dåpskjolen. Var mye jobb, men føltes utrolig spesielt og kunne døpe ungen vår i selvlagd dåpskjole. Blir koselig og kunne bruke den på neste også. Vurderer sy på en liten silkelapp hvor jeg broderer inn navnet på sønnen vår og dåpsdato og neste ungen når den døpes for å gjøre det til en skikkelig familie dåpskjole.

Bare undrer meg, hvilken nål hekler du med? Jeg slet med betennelser selv, men byttet til en rund glassnål, funker mye bedre på betennelsen :)
Fin dåpskjole btw [emoji7]

Har noen runde metall nåler. Men tror det går veldig i den konstante bevegelsen ved strikking og hekling. Fikk det i sena som går opp til tommelen. Så var en spesifikk sene gang på gang.

Wow, så flink du er :) Nydelig arbeid og ikke minst nydelig baby :Heartred

Takk. Og takk. Gutt født januar 2017, spent på hvordan han tar rollen som storebror (om han skjønner noe av det)
Han skjønner nok mer enn du tror :) Har 23mnd mellom de to eg har og han skjønte så mye og var så stolt når lillesøster kom :) Spent på hvordan de tar det når det kommer enda en :) Da er vell du i januar 2017 du også? Er der eg også, hadde termin med lillesøster da, men ho kom allerede i desember 2016 :)

Han skjønner nok mer enn du tror :) Har 23mnd mellom de to eg har og han skjønte så mye og var så stolt når lillesøster kom :) Spent på hvordan de tar det når det kommer enda en :) Da er vell du i januar 2017 du også? Er der eg også, hadde termin med lillesøster da, men ho kom allerede i desember 2016 :)

Ja. Er i januar 2017 også. Da blir det nok spennende for han. De kommer som regel ikke når man tenker. Lillegutt ble født 2 uker før termin. Har termin 4 mai denne gang og tror egentlig det da blir aprilbaby.

Back
Topp