Rufsetulla
Betatt av forumet
Er alltid mange som strikker til de små, men er det noen som hekler? Og hva hekler dere?
Selv holder jeg på med en gul lue [emoji213]
Selv holder jeg på med en gul lue [emoji213]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har heklet til tantebarna mine, men har ikke startet til min lille enda. Men til tantebarna har jeg heklet kjoler, bukser, gensere, luer, tøfler, tepper....
Er masse fine oppskrifter her: https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&w=&c=3&mt=2&t=0&k=0&yg=0&y=0&col=0&df=0&lang=no
Jeg heklet og strikket masse under forrige svangerskap. Blant annet dåpskjole og lue. Heklet også et teppe og strikket en mariusdress. Men så har jeg fått det slik at jeg får super lett senebetennelse i håndleddene ved strikking og hekling så kan ikke gjøre det mer. Super kjedelig, for elsker å hekle og strikke.Vis vedlegget 276749
Jeg har heklet til tantebarna mine, men har ikke startet til min lille enda. Men til tantebarna har jeg heklet kjoler, bukser, gensere, luer, tøfler, tepper....
Er masse fine oppskrifter her: https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&w=&c=3&mt=2&t=0&k=0&yg=0&y=0&col=0&df=0&lang=no
Jeg heklet og strikket masse under forrige svangerskap. Blant annet dåpskjole og lue. Heklet også et teppe og strikket en mariusdress. Men så har jeg fått det slik at jeg får super lett senebetennelse i håndleddene ved strikking og hekling så kan ikke gjøre det mer. Super kjedelig, for elsker å hekle og strikke.Vis vedlegget 276749
Er det du som har heklet? Utrolig fint [emoji7] Jeg sliter også med senebetennelse så tar vel en mnd eller to før den lille luen er ferdig [emoji87]
Bare undrer meg, hvilken nål hekler du med? Jeg slet med betennelser selv, men byttet til en rund glassnål, funker mye bedre på betennelsen
Fin dåpskjole btw [emoji7]
Wow, så flink du er Nydelig arbeid og ikke minst nydelig babyJeg heklet og strikket masse under forrige svangerskap. Blant annet dåpskjole og lue. Heklet også et teppe og strikket en mariusdress. Men så har jeg fått det slik at jeg får super lett senebetennelse i håndleddene ved strikking og hekling så kan ikke gjøre det mer. Super kjedelig, for elsker å hekle og strikke.Vis vedlegget 276749
Wow, så flink du er Nydelig arbeid og ikke minst nydelig baby
Han skjønner nok mer enn du tror Har 23mnd mellom de to eg har og han skjønte så mye og var så stolt når lillesøster kom Spent på hvordan de tar det når det kommer enda en Da er vell du i januar 2017 du også? Er der eg også, hadde termin med lillesøster da, men ho kom allerede i desember 2016Takk. Og takk. Gutt født januar 2017, spent på hvordan han tar rollen som storebror (om han skjønner noe av det)
Han skjønner nok mer enn du tror Har 23mnd mellom de to eg har og han skjønte så mye og var så stolt når lillesøster kom Spent på hvordan de tar det når det kommer enda en Da er vell du i januar 2017 du også? Er der eg også, hadde termin med lillesøster da, men ho kom allerede i desember 2016