noen som har

Martha2

Gift med forumet
et tips eller tre til å få vonde kynnere eller modningsrier eller hva pokkern jeg har til å bli noe mere???!!!! kjørte på masse humper i går, ble ganske intenst etterhvert men roet seg fort etterpå... har og prød den sexoppskriften... og kanel.... vil ikke prøve sånn lakserolje eller hva det heter....  help me...[:D]
(hvis lillemor ikke kommer innen noen dager over termin blir jeg satt i gang... vil ikke det...[&:])  

Gå trapper!

Jeg gikk med vonde maserier i tre uker med nr. 2.... Tror jeg prøvde nesten alt for å få den ungen ut... men først når jeg ble lei av å prøve kom han[8D]
Men finnes jo flust med kjerringråd.... lakrisrot te, vaske trapper, løpe i trapper, spise mcDonaldsmat, gå på Ikea, Fødepizza, massere brystvortene.... men til syvende og sist kommer nok ikke ungen før hun er klar[:)]
Mitt råd er å sove og slappe av så mye som mulig.... Det har du sikkert hørt mange ganger før[8D] Og det er lettere sagt enn gjort[;)]

Men du er nærmere enn noen gang, ikke lenge igjen til prinsessa er i armene dine uansett nå[;)]

ORIGINAL: funny_bunny

Jeg gikk med vonde maserier i tre uker med nr. 2.... Tror jeg prøvde nesten alt for å få den ungen ut... men først når jeg ble lei av å prøve kom han[8D]
Men finnes jo flust med kjerringråd.... lakrisrot te, vaske trapper, løpe i trapper, spise mcDonaldsmat, gå på Ikea, Fødepizza, massere brystvortene.... men til syvende og sist kommer nok ikke ungen før hun er klar[:)]
Mitt råd er å sove og slappe av så mye som mulig.... Det har du sikkert hørt mange ganger før[8D] Og det er lettere sagt enn gjort[;)]

Men du er nærmere enn noen gang, ikke lenge igjen til prinsessa er i armene dine uansett nå[;)]

ja du har vel egentlig helt rett, og jeg er egentlig for sliten til å finne på noe sprell no[;)]bare frister såå lite å bli satt i gang...

jeg gikk til jordmor på sykehuset, hun gjorde ett eller anna på meg som jeg ikke husker hva heter... hvor hun dytta å sleit litt der nede, så begynte modningsriene.. å de varte jo i en uke før fødselen starta..

Back
Topp