Noen som har..

MammaTilFelixOgLiam

Elsker forumet
En slik blå stoff kanin (koseklut) som de solgte på princess for litt siden, og som ikke har bruk for den som vil gi den bort/selge den til lille gutten min som er tooootalt avhengig av denne lille "bunnybunnyen" sin?????[:)] De selger den ikke lengre på princess og Felix sin er så utrolig slitt og ser rett og slett forferdelig ut[8D] Har prøvd alle mulige andre kosekluter, men han vil BARE ha "bunnybunnyen" sin.. De solgte den på princess for et par mnd siden kansje, de hadde den i både babyrosa og babyblå..

Så er det noen snille sjeler der ute som ikke har bruk for sin blå kanin koseklut som er villig til å selge den så send meg en pm[:)] Betaler nesta hva som helst jeg altså.. helt desperat her[8D]

jeg har ikke, men skal innom reflex her imorgen så kan ta en titt for deg, kan være de har noen igjen

ORIGINAL: Black Beauty

jeg har ikke, men skal innom reflex her imorgen så kan ta en titt for deg, kan være de har noen igjen

Åååh det hadde vert helt supert om du kunne[:)] Håper de har flere igjenn, da må du rope ut så skal jeg sende over penger til deg med engang[:D]

En slik blå stoff kanin (koseklut) som de solgte på princess for litt siden, og som ikke har bruk for den som vil gi den bort/selge den til lille gutten min som er tooootalt avhengig av denne lille "bunnybunnyen" sin????? De selger den ikke lengre på princess og Felix sin er så utrolig slitt og ser rett og slett forferdelig ut Har prøvd alle mulige andre kosekluter, men han vil BARE ha "bunnybunnyen" sin.. De solgte den på princess for et par mnd siden kansje, de hadde den i både babyrosa og babyblå..

Så er det noen snille sjeler der ute som ikke har bruk for sin blå kanin koseklut som er villig til å selge den så send meg en pm Betaler nesta hva som helst jeg altså.. helt desperat her

Jeg kan gå innom princess her jeg bor og titte etter den.
Jeg fikk en slik en tidligere, men mini likte den ikke så jeg gav den bort.

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

En slik blå stoff kanin (koseklut) som de solgte på princess for litt siden, og som ikke har bruk for den som vil gi den bort/selge den til lille gutten min som er tooootalt avhengig av denne lille "bunnybunnyen" sin????? De selger den ikke lengre på princess og Felix sin er så utrolig slitt og ser rett og slett forferdelig ut Har prøvd alle mulige andre kosekluter, men han vil BARE ha "bunnybunnyen" sin.. De solgte den på princess for et par mnd siden kansje, de hadde den i både babyrosa og babyblå..

Så er det noen snille sjeler der ute som ikke har bruk for sin blå kanin koseklut som er villig til å selge den så send meg en pm Betaler nesta hva som helst jeg altså.. helt desperat her

Jeg kan gå innom princess her jeg bor og titte etter den.
Jeg fikk en slik en tidligere, men mini likte den ikke så jeg gav den bort.

Det hadde vert supert om du hadde orket[:D][:D] Lillegutt her har hatt sin siden han ble født for snart 1år siden, men den bare MÅ byttes ut nå[8D] Og han nekter å ta noe annet en den kaninen der[&:] Så krysser alt jeg har for å finne en ny en snart[:)]

ORIGINAL: Black Beauty

eller princess var det....las feil, men er forbi der og[:)]

Regner med du mener denne?

Ikke så lenge siden jeg hadde samme tråd her inne, hihi - jeg trengte rosa. Fikk fra tre snille damer her inne, og lillesnuppa er fornøyd! [:D]

ORIGINAL: rodstilk

Regner med du mener denne?

Ikke så lenge siden jeg hadde samme tråd her inne, hihi - jeg trengte rosa. Fikk fra tre snille damer her inne, og lillesnuppa er fornøyd! [:D]

Jaaaa, er denne ja[:D][:D] Håper jeg er like heldig som deg, da hadde jeg blitt sååå glad, og ikke minst lillegutt da[:D]

[:)]

ORIGINAL: Mummimamma84

Jeg kan sjekke om de har den på princess er hvor jeg bor. Skal innom der etterpå..

Kjempe greier[:D] Tusen takk[:)]

Lillegutt her er helt avhengig av de ørene... så vi har sikkert 10-12 stk, men han har brukt alle....
Men de sa de skulle få inn flere på butikken her i byen.... Men vet ikke når da,men hun mente det var snart.
Send meg en pm med nr ditt, så kan jeg melde deg neste gang jeg er i byen og høre om du fortsatt vil ha,eller om du har fått. (Hvis du vil da)  [:)]

Jeg jobber på Princess. Kan sjekke for deg om det finnes flere igjen (sjekker i alle butikker via intranett) en dag til uka?

Bare send meg en pm, hvis ikke glemmer jeg det sikkert...

ORIGINAL: MercedesBærta.

Lillegutt her er helt avhengig av de ørene... så vi har sikkert 10-12 stk, men han har brukt alle....
Men de sa de skulle få inn flere på butikken her i byen.... Men vet ikke når da,men hun mente det var snart.
Send meg en pm med nr ditt, så kan jeg melde deg neste gang jeg er i byen og høre om du fortsatt vil ha,eller om du har fått. (Hvis du vil da)  [:)]

Det er merkelig, for hovedlageret er tomme for disse.. Krysser fingrene for at jeg tar feil, og at dere får tak i.[:)]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: MercedesBærta.

Det er merkelig, for hovedlageret er tomme for disse.. Krysser fingrene for at jeg tar feil, og at dere får tak i.[:)]

Hm, var nå det hun sa,iallefall... Vi venter vi, for jeg vil ha flere etterhvert!!   Men når du sier hovedlageret er tomme, betyr det at de er tatt ut av produksjon, eller at det ventes inn mer etterhvert???

Back
Topp