Noen som har ...

*Bobbo*

Forumet er livet
... kjellerstue.
Vi holder på å pusse opp i kjeller'n, og da skal vi selvfølgelig ha kjellerstue.
Med bar og greier, tenkte vi. [:)][:D][:)]

Trenger noen ideer. Noen som har bilder å vise?

Ingen kjeller her i gården, har leilighet me! Men tøft med bar da, har hatt et par venniner som har hatt det.[:)]
Har du søkt litt på nettet og sett etter bilder da?[:)] Finnes jo masse tøft der, eller kanskje inne på interiør-forumet her inne, der er det vel mange tips og bilder å hente sikkert!![:D]

det er mannens store drøm, en kjellerstue med barløsning.
vi har en kompis som skal få det i bursdagsgave fra kona nå, gleder meg til å se den[:)]
mannens argument for at vi skal vurdere bar i kjeller/loftstue er: tenk når vi skal ha barneselskap, da kan vi leke pølsekiosk ved baren, det er jo kjempekult!

ORIGINAL: dumidalia

vi har en kompis som skal få det i bursdagsgave fra kona nå, gleder meg til å se den[:)]
mannens argument for at vi skal vurdere bar i kjeller/loftstue er: tenk når vi skal ha barneselskap, da kan vi leke pølsekiosk ved baren, det er jo kjempekult!

hihi, flink å argumentere den mannen din [;)]

ORIGINAL: babyT

ja, HAN synes iallefall det[:D]
"jamen tenk på det, da, ungene våre blir jo de kuleste i klassen!!"

hehehe vi har kjeller å driver faktisk med oppussing nå[:D]
Kjellerstue med bar det er det gubben også vil lage til[:D]
Blir spennende å se hvordan det blir da *Bobbo*[:)]

ORIGINAL: babyT

ja, HAN synes iallefall det[:D]
"jamen tenk på det, da, ungene våre blir jo de kuleste i klassen!!"

Ha ha ha....han er lur nåkk til å få deg med på laget=))
sitter å *små-ler* for gode argumenter...[:D][:D][:D]

Back
Topp