Noen som har...

Froya88

Forumet er livet
...fått vondt når dere har sex?
Er jo som sagt 6 uker på vei,og når vi har sex,så gjør det vondt når han går altfor langt inn. Må liksom stoppe han... Akkurat som det er noe som hindrer oppi der? Noe forbindelse med graviditeten eller?
Er litt blank der,ser du...[8|] Noen som har opplevd det samme?

Rakker litt ned på sexlysten min når det skal være slik,noe som er skikkelig kjipt! [:'(]

Åh,da er det ikke bare meg! Begynte å lure på om det var noe galt med meg nå,jeg.
Menneh.. Prøver å være forsiktige,sier du? Det er jo ikke farlig med sex i svangerskapet,sies det?

Å så koselig at du er gravid Trine85! Har ikke vært inne her på noen dager, så jeg har ikke fått med meg alt som har skjedd! Men gratulerer så mye!
Når det gjelder det du spør etter: jeg hadde det også slik i begynnelsen. Tror det skyldes at livmora blir forstørret under svangerskap, i tillegg til at den er litt øm. Når man da har sex og mannen kommer for dypt inn, kan det gjøre litt vondt der nede. Er nok ikke farlig, men så lenge det er vondt bør dere finne andre stillinger som er bedre!

Hei

Jeg har det også slik. Prøv dere litt fram forsiktig i forskjellige stillinger... det hjalp for oss [:D] Bakfra er tingen for oss no [:)] Kan bli litt ensformig, men bedre enn ikke noe i det hele tatt [:D] Lykke til

Tusen takk for tipset! [:)] Da skal jeg sørge for at vi tester ut det! Klart det,det er jo bedre enn ingenting! [;)]

Å så koselig at du er gravid Trine85! Har ikke vært inne her på noen dager, så jeg har ikke fått med meg alt som har skjedd! Men gratulerer så mye!
Når det gjelder det du spør etter: jeg hadde det også slik i begynnelsen. Tror det skyldes at livmora blir forstørret under svangerskap, i tillegg til at den er litt øm. Når man da har sex og mannen kommer for dypt inn, kan det gjøre litt vondt der nede. Er nok ikke farlig, men så lenge det er vondt bør dere finne andre stillinger som er bedre!

Tusen takk,pebbles! [:D] (Men hvis du leser på "fostervannsprøve"-tråden,så skjønner du mer hvor jeg står!)
Ja,jeg har også tenkt på det med livmora.. At den er litt stor og øm nå..
Godt å vite at det ikke er noe farlig iallfall! [;)]

ORIGINAL: Trine85

Tusen takk,pebbles! [:D] (Men hvis du leser på "fostervannsprøve"-tråden,så skjønner du mer hvor jeg står!)
Ja,jeg har også tenkt på det med livmora.. At den er litt stor og øm nå..
Godt å vite at det ikke er noe farlig iallfall! [;)]

Nå har jeg lest tråden og skjønner godt at du ikke roper ut riktig enda.. Får veldig vondt av deg, for det må være en enorm påkjenning for deg å ikke vite enda.. Håper virkelig at alt går bra, og at du om noen uker kan juble over at du er gravid med et barn som ikke har arvet din sykdom..

Nå har jeg lest tråden og skjønner godt at du ikke roper ut riktig enda.. Får veldig vondt av deg, for det må være en enorm påkjenning for deg å ikke vite enda.. Håper virkelig at alt går bra, og at du om noen uker kan juble over at du er gravid med et barn som ikke har arvet din sykdom..

Tusen takk for omtanken,pebbles! Ja,det er virkelig vondt dette her! Helt for j*vlig!! Ser veldig mørkt på det selv... Ser bare for meg at det ender opp med at jeg må ta abort,noe jeg har helt skrekken for! [:(]
Men er lite jeg kan gjøre enn å bare vente...[&o]

Godt vi forstår oss på hverandre og at en ikke alltid er helt alene om problemet!
Er jo skikkelig kjipt for begge parter når sexlivet blir slik,men men. Får håpe det løser seg etterhvert! [;)]
Godt vi har noen gode menn som forstår oss iallfall! [;)]

Back
Topp