Noen som har....

mizz.may

Flørter med forumet
Noen som har følt på det at dem føler seg som en alenemor i ett forhold? :'(
 
Hørtes ikke greit ut :(
 
Tidvis gjør jeg det da far har perioder hvor han jobber veldig mye. Men dette var noe jeg viste om da vi valgte å få barn, men jammen kam det vært tøft til tider. Og spesielt når far kommer hjem og blir tidenes kuleste for han har tid til å leke masse :p
 
Hverdagen vår er slik den: mamma står opp, ordner, kjører i bhg, jobb, henter i bhg, lager middag, duller med vesla, ordner kveldsmat og kveldsstell. Roper på pappa som har vært i garasjen heeeeele dagen HJEMME for at han skal komme å si natta. Også får han prestert å si at han nesten ikke har sett frøkna den dagen! Og dette skjer OFTE!
 
Hverdagen vår er slik den: mamma står opp, ordner, kjører i bhg, jobb, henter i bhg, lager middag, duller med vesla, ordner kveldsmat og kveldsstell. Roper på pappa som har vært i garasjen heeeeele dagen HJEMME for at han skal komme å si natta. Også får han prestert å si at han nesten ikke har sett frøkna den dagen! Og dette skjer OFTE!

Snakk med han om det. Vet iallefall med gubben min at av og til så ser han det ikke selv. Men skal sies at alt ble faktisk bedre her etter at nr to kom :p han har mye mer forståelse nå, og er mer med barna nå enn da vi bare hadde en.
 
Synes og du skal ta det opp med han. Ikke greit å måtte ha det slik.
 
Håper dere får snakket skikkelig sammen og finner ut av det. Sånn skal det jo ikke være. Lykke til:)
 
Høres litt kjent ut på en måte! Her ble han mye mer involvert når nr 2 kom, og enda mer når nr 3 kom.. men det var vel mest fordi jeg satte ned foten og sa at han MÅTTE gjøre litt mer..enten hjelpe meg hjemme eller styre på med ungene :p men følte meg ganske alene med nr 1..
 
Syntes det er frustrerende og vondt, han var slik da han fikk sin første også. Snakket litt med mora til sønnen hans om detta :/ Her en periode var det så ille at jeg sa til han at jeg følte meg som en alenemor i ett forhold. Det såret han veldig og han skjerpet seg en stund, men tok ikke lage tia før det var tilbake til det gamle :( Vurderer faktisk å flytte fra han for vesla og jeg vil få det bedre, han er jo ikke der alikevel....
 
Back
Topp