Noen som har

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
vært på tidlig ul i uke 10/11? Å vet sånn ca hva man kan forvente å se? Skal i morgen,er da 10+4. Er forferdelig nervøs :(

Hvis du ser på profilbildet mitt er jeg der 9+2, fikk se hjerte te den lille slå som bare det og spiren flyttet rundt på seg....var såååå herligt. Du som er enda lengre på vei kan jo forvente at den lille er enda større...det er helt fantastisk,masse lykke te :)

Jeg var der 10+4 første gangen.. Og det var to små mennesker inni der.. Et bittelite menneske kan man forvente å se, som beveger på seg... Og det deiligste av alt - høre hjertelyden <3

Eg var når 7 veker og akkurat 10 veker. Når 7 veker såg me berre ein prikk med bankandes hjerte, men når 10 veker såg me den vesle bevege seg rundt og veifte med armar og bein:) Og me fekk sjå heile den fine ryggraden. Vesle spira va då akkurat 3 cm crl.

Jeg trodde jeg var 10+2 når jeg var på UL. Ble satt 3 dager tilbake, men det var tydelig et lite menneske med armer og ben:) og et hjerte man tydelig kunne se slå!:)

Jeg var på ul i uke 8+4, da så det nesten ut som en liten bamsemums :) Med søte små 'dotter' til armer og ben, og et hjerte som slo som bare det :D

ÅÅh,jeg gleder meg til imorgen, men siden jeg var på UL i mars (9+2) å det plutselig var tomt dær, så er jeg veldig nervøs og :/ Hååper på å få se et lite menneske som spreller :)

ÅÅh,jeg gleder meg til imorgen, men siden jeg var på UL i mars (9+2) å det plutselig var tomt dær, så er jeg veldig nervøs og :/ Hååper på å få se et lite menneske som spreller :)

Har det akkurat som deg. Skal på ul på torsdag og er da 11+2, men forrige gang var det en tom livmorhule. Jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg... Har hatt så lite symptomer og det hadde hjem i vinter og.

Var på tidlig UL, og ble satt til 11 uker. Fra 11 uker kan man, i tillegg til å se (2 armer og 2 ben) og høre den lille, se etter hareskår og på nakkefold for downs syndrom. Det var forøvrig innvendig UL.

*Venter #2 i januar 2014*

Har det akkurat som deg. Skal på ul på torsdag og er da 11+2, men forrige gang var det en tom livmorhule. Jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg... Har hatt så lite symptomer og det hadde hjem i vinter og.
Hvor langt var du forrige gang da?

Jeg var 9+4. Synes aldri dagen i morra kan komme fort nok.
Ja,vente tiden kan være lang :/ Sitter her å ser at klokken nesten går bakover, har ikke time før 13.30 :/ Burde jo egentlig ikke være såå bekymret siden vi så knøttet i uke 7+5 å da sa de at alt var helt i orden. Men man blir jo bekymret uansett. Krysser fingrene for at alt står bra til hos deg imorgen :)

Back
Topp