Noen som har...

Juni86

Glad i forumet
...... Kort lunte fra før her inne, jeg vet jeg har kort lunte, men enkelte ting har jeg veeeeeldig tålmodighet på...

Nå mens jeg har vært gravid går det mer utover noen enn andre, uff må jo si unnskyld men jeg blir åå sååå sinna noen ganger...

Jeg elsker familien min, men er nok de som blir hardest rammet av hormonella devil:)

Tenker bare på den person som blir med inn på føden, og de stakkars uskyldige menneskene på jobb :O

hjelpes meg :P

Jaaaaa,kort lunte fra før av :p men etter at jeg ble gravid så er lunta blitt litt lengere på enkelte ting,men kortere på andre :p
Som viss jeg holder på med noe reknisk eller mekanisk,(pc,mobil,nettbrett,bil) så har jeg verdens lengste tolmodighet,men viss det er noe pynte ting,interiør og slikt så gir jeg opp etter noen minutter :p

Jeg har kort lunte, og nå er den vell inteteksisterende :p Haha :p

Kort lunte fra før,kortere nå og enda kortere med trassete snart 3 åring.. men det funker å være like barnslig som han noen ganger da :p
Hvis han bare sutrer for noe jeg vet er bare for å tøye grenser sier jeg av og til det samme som han " næ næ næ, vil ikkeee!" Da ser han som regel på meg litt overraska og sier "mamma ikke si sånn da.." Så blir vi enige om at det ikke er noe fint når noen snakker sånn så det må vi ikke gjøre :p
Og noen ganger bjeffer jeg så han blir helt forskrekka,for han har ikke skjønt at lunta plutselig har blitt kortere.
Da må jeg si unnskyld,at jeg er sliten og at jeg ble veldig sinna og det trengte jeg ikke. Men forklarer også hvorfor jeg ble sinna da,det er jo en grunn,bare ikke nødvendig å bli såå sinna :p

Ang fødselen så var jeg overraska over meg selv sist. Hadde skrevet i det brevet til sykehuset at jeg nok kom til å bli sint når det ble for vondt og for guds skyld ikke be meg om å roe meg for da kom jeg til å klappe til noen :p
Men det gikk helt fint.
Ble litt irritert da jeg ikke fikk ha på meg brillene fra rommet og til operasjonssalen.. hadde hatt dem av nesten hele tiden pga lystgasmaska,men ville gjerne ha dem på når jeg ble trilla bort så jeg kunne se noe. Men neida,det kunne jeg ikke. Ærlig talt... vet de skulle av til operasjon uansett,men jeg kunne vel fått lov å ha dem på meg på veien?? Det provoserer meg enda egentlig,noe så teit å nekte folk.

Joda.. konklusjon.. kort lunte til vanlig,verre nå.

Back
Topp