noen som har...

RaMona78

Forelsket i forumet
Giftet seg og vert gravid ? sånn at magen vises...
Eg syns gravide er nydelige, men har liksom tenkt at det kan virke litt sånn desperat å gifte seg viss ein er gravid liksom..eller rettere sagt, kanskje andre meiner det..

Poenget er at ønsket om å bli gravid er det største og høgeste ønske, og eg og min kjære tenkte å gifte oss neste sommer, men etter at me mistet spiren har me om mulig blitt enda meir knyttet til kvarandre, og snakket litt om å gifte oss allerede i sommer.. ( august )

Om me skulle vere heldige å bli gravid så vil jo ikkje magen vise då uansett..men om det tar tid å bli gravid så må me kanskje utsette bryllupet neste sommer og...

Kva ville dere gjordt ?

ORIGINAL: Vugge

Syns det ser koselig ut jeg :)

Jeg ville ikke giftet meg gravid, for jeg vil være med på festen[8D] Starte dagen med champagne og kose meg.. Men nå trives ikke jeg som gravid heller da, og jeg vil jo føle meg fin på den store dagen!

Men jeg tenker at det er helt opp til dere! :)

Må signere denne.. Jeg vil være slank og fin (ikke at man ikke er fin som gravid altså, men jeg liker ikke kroppen min da.. Masse vann[:'(]) og jeg vil feste!!

hehe sant [;)] no drikker eg uansett ikkje alkohol då, så det er ikkje eit problem. Og eg følte meg veldig fin sist eg var gravid..men kjem jo litt an på om ein er 4 eller 8 månader på vei haha.

Har tenkt mykje, og egentlig lyst å gifte meg allerede no i sommer eg...[:D]

Back
Topp