linnine Elsker forumet 18 Aug 2010 #1 noen her som har slettet seg i det siste? Så det var en deleted user i ønskeliste tråden-.
T Trollmor26 Forumet er livet Aprilbarna`15 18 Aug 2010 #4 ORIGINAL: Kin3mor *emilie* slettet seg vel i dag.. Jepp.
linnine Elsker forumet 18 Aug 2010 #6 ORIGINAL: Kin3mor Var lei snokere! Huff så dumt at noen skal ødelegge sånn for henne da[:'(] Get a life! Må jeg bare si til snokere.
ORIGINAL: Kin3mor Var lei snokere! Huff så dumt at noen skal ødelegge sånn for henne da[:'(] Get a life! Må jeg bare si til snokere.
Gullene Glad i forumet 18 Aug 2010 #7 ORIGINAL: linnine ORIGINAL: Kin3mor Var lei snokere! Huff så dumt at noen skal ødelegge sånn for henne da[:'(] Get a life! Må jeg bare si til snokere. Helt enig! Virkelig synn at det skal ende på den her måten! Får håpe hun kommer tilbake en gang! [:)]
ORIGINAL: linnine ORIGINAL: Kin3mor Var lei snokere! Huff så dumt at noen skal ødelegge sånn for henne da[:'(] Get a life! Må jeg bare si til snokere. Helt enig! Virkelig synn at det skal ende på den her måten! Får håpe hun kommer tilbake en gang! [:)]