Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har endel wizard dieser ja. Skal ikke være foam på dem, da evt foam vil gjøre at det ikke er mulig å embosse med dem. Har selv vurdert tanken å sette på foam rundt selve motivet for å få papiret til å løsne lettere, men stort sett kommer de av greit syns jeg. Men papiret sitter jo fast på en litt annen måte enn på QK sine da.
Nå kjenner jeg ikke til cuttelbug så godt, men kan dem embosse??? JEg har zip e mate, og for å få fram mønsteret så må jeg bruke ei slags gummimatte mellom diesen og kutteplata. Mener det er slik på wizard også. Noen som vet om cuttlebug kan embosse???
Vil i såfall tro at også den behøver ei myk matte for å kunne embosse. Iallefall wizard sine dies. Cuttlebug sine egne dies ser imidlertid ut til å være mer av QK sin "goosebump" type og zip sine zip e snaps, altså som kutter og embosser i samme operasjon.
Ikke helt lett å si. Ta kontakt med de som selger cuttlebug, og spør hva som skal til for å kunne embosse wizard dies. Både wizard maskinen og zip e mate maskinen har egne plater/ matter til dette iallefall. Zip e mate får en kjøpt gjennom Minnehjørnet iallefall,