Noen som har vond rygg?

frk_undrer

Betatt av forumet
Noen andre som har vond rygg? Når begynte dette og hva gjør dere for å unngå å ha vondt?
Ryggen min begynner å få svai! !Aldri hatt d før og det gjør urolig vondt når jeg retter ut ryggen:( er I uke 10 pluss

Hatt det siden uke 3.. bekkenlåsning siden uke 5.. artig.. vet ikke om noen knep, men jeg har blitt henvist til fysio så kanskje jeg lærer noe der .

Jeg får vondt i ryggen om jeg står eller går for lenge uten å hvile ryggen.. Er i uke 12. Gjør vondt fra korsryggen og nedover:( Merker det nesten hver kveld når jeg legger meg..:confused:

Korsryggen her tar liv av meg til tider, men det er bekkenløsningen som gjør det for min del. Korsrygg og nedover, halleluja :-P

Oh yes! Mye vondt i korsryggen, skifter stilling hele tiden. Om jeg går og sitter for lenge så stivner hele bekkenet :/ Går som ei gammal kjerring :P

Kjempe plaget... Starta i uke 6! Kjempe vondt i symfysen, og nå har korsryggen begyndt å gå i lås... Kjenner jeg er bekymra siden det er så tidlig i svangerskapet. Redd for hva jeg kan se for meg videre. Forrige gang begyndte jeg å kjenne bekkensmerter langt ut i svangerskapet

Back
Topp