Noen som har Volvo?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Vi vurderer å kjøpe en volvo v40 stasjonsvogn. Vi er 4 stk, hvorav ingen barnevogn etc er nødvendig og kun ett forovervendt sete. Er volvo bra?

vi har volvoV70, og vi er kanon fornøyd. Volvo er jo også en av de sikreste bilene [:)]

Vi har V50, er superfornøyd! Er en herlig bil :)

Vi har en ny Volvo V50, og er strålende fornøyd med den[:)][:)]

Jeg vet at v70 er kjempe stor inne i og kom godt ut på test for 3 barneseter men siden jeg er student leter vi etter en bil vi kan bruke i 2 år også kan jeg forsette å ha den så kommer mannen min til å kjøpe en større familiebil siden da skal vi vel ha flere barn også.

Er de små som ford focus, skoda fabia, golf etc? Eller er de litt større? Skal prøve en i morgen så får sett da men var mest spent på om mange hadde feil eller mangler som dukket opp. Har hatt volkswagen passat og den er helt ubrukelig. Faller fra hverandre med en gang!

ORIGINAL: Caya

Volvo er bra.

Men en v40 vil bli utrolig trang. De er ikke store innvendig.
jeg ville heller gått for en v70.

Selv om ikke dere skal ha barnevogn etc inni. Barna vil jo etterhvert vokse til og bruke litt mere plass baki.

Ville anbefalt dere V70 [;)]

har selv en 850 og ser super fornøyd, god plass til bakovervendt Britax og plass til emmaljunga edge duo side lengs og på tvers[:)]
hjulbuene tar ikke det store bagasjerommet, noe ofte mange biler gjør. stor døråpning også. 850 er likens som v70, sistnevnte er bare nyere.

trygg bil, bil man får deler til uten problem og ikke så dyre deler, tut og kjør, ikke så dyr.

ORIGINAL: iselinn88

vi har volvoV70, og vi er kanon fornøyd. Volvo er jo også en av de sikreste bilene [:)]

vi har volvo v40, og syns den er helt grei på str. Vi er 2 voksne og 2 barn (8 og 6,5 år, begge to sitter i beltestoler). Når vi skal på ferie har vi takboks, men det har jo engod del har jeg sett, til tross for at de har større bil enn oss.

ORIGINAL: iselinn88

[;)]