Tre muskuterer
Lykkelig!
Vi vurderer å kjøpe en volvo v40 stasjonsvogn. Vi er 4 stk, hvorav ingen barnevogn etc er nødvendig og kun ett forovervendt sete. Er volvo bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: iselinn88
vi har volvoV70, og vi er kanon fornøyd. Volvo er jo også en av de sikreste bilene [:)]
ORIGINAL: iselinn88
vi har volvoV70, og vi er kanon fornøyd. Volvo er jo også en av de sikreste bilene [:)]
ORIGINAL: Pigita
Vi har v40 og er kjempefornøyde med den. Funker helt fint til 2 voksne og 2 barn...Den er mindre enn v70 ja... Men mye mindre pris også[;)]
ORIGINAL: Sweetpea
Vi har v40 og er kjempefornøyde med den. Funker helt fint til 2 voksne og 2 barn...Den er mindre enn v70 ja... Men mye mindre pris også[;)]
Ja nettopp! Vi skal senere bruke den som bil nr 2 så litt dumt å blakke seg på v70 synes jeg.
Ingen som har feil eller problemer med sine?
ORIGINAL: Skrulla1986
ORIGINAL: Sweetpea
Ja nettopp! Vi skal senere bruke den som bil nr 2 så litt dumt å blakke seg på v70 synes jeg.
Ingen som har feil eller problemer med sine?
Jeg har som sagt v40 og syns det er alt for lite plass. Men ellers er den helt OK.
Har skjedd SINNSYKT mye med vår for tida. Airbagmatta er ødelagt, bagasjeluke"holderne", motoren i vindusviskeren bak, masse rust ++++++++++++++++++ Og alt på bare 1 år[&:] Men tror det er en grei bil generelt sett altså...