Noen som har Volvo v50?

Charlotte25

Andre møte med forumet
Er det noen her inne som kjører v50 og har barn fra før av?

Vi skal ha ny 2.bruksbil og jeg har falt litt for disse :-) men er usikker, da de ser litt trange ut. Vi har ei datter fra før og får ett nurk til i oktober <3

Vi har en Mondeo som er den "faste" familiebilen, men vi er avhengi av to biler.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har den ikke selv, men den er ganske trang inni ja...

Vi har v50, men venter vår første:) hvilken vogn passer best i den?

Sent from my iPad using BV Forum

Sniker. Eg har en v50 og 2 gutter bakovervendt. En på 3 år og en på 11 mnd. Ingen problem. Får også simovogna inni og den er ganske stor. Pleier ofte ha med meg søstra mi på shopping og sånn. Ho får plass mellom barnesetene :)

Vi har ingen barn fra før, men vi har v50. Jeg har ofte hatt med meg nevøen min både i den bilen og i ford fiestaen min. Det er ikke supergod baggasje plass i v50'n men det er god plass til bein for både de som sitter foran og bak med sete i. Senest i går og i dag var vi fullstappa bil med fem voksne mennesker og fullt baggasjerom. Det kan garantert fungere som en toerbil dersom dere allerede har en annen. Vi har ingen barn fra før (men hund, den største er sjeldent med på langtur) men kommer til å ha den frem til vi skal kjøpe oss v70 om et år eller to.

Takk for svar :-)
Fortsatt litt usikker, så vi må nok ta oss en runde og titte litt. Kan nok hende vi heller går for Passat :)

Back
Topp