Noen som har Volkswagen Touran med syv seter?

Lykkemor`

Glad i forumet
Vi må ha større bil nå og lurer på om vi skal kjøpe en Touran, noen som har erfaring med en sånn? :)
Vi vil gjerne ha tre barneseter på rad og grei plass bak!
Derfor vi går for syv seter er at vi kan ha mulighet å ha med noen flere en fam :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi har :):) elsker bilen <3 å vi skal ha kid nr 4 i den bilen også :) fikk plass til 1 sete og Simo bagvogn bak i bagasjerommet :) å med takboksen får vi med oss koffertane også :)
Har 2 bakovervente å 1 Frammover i baksetet i tillegg :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vi har en ettåring, en to åring og snart en Nyfødt. Vi var på møller og prøvde en touran ettersom foreldrene mine og to av søskena mine har Touran. Vi var rett og slett ikje fornøyde med plassen i en ny touran, når vi må ha tre barneseter i bredden, samt barnevogn og plass til handel bakerst. Vi endte opp med en Ford s-Max, og kunne ikke vært mer fornøyde! :)

Vi har en ettåring, en to åring og snart en Nyfødt. Vi var på møller og prøvde en touran ettersom foreldrene mine og to av søskena mine har Touran. Vi var rett og slett ikje fornøyde med plassen i en ny touran, når vi må ha tre barneseter i bredden, samt barnevogn og plass til handel bakerst. Vi endte opp med en Ford s-Max, og kunne ikke vært mer fornøyde! :)

Det er visst denne vi ender opp med også, mye bedre plass enn i Touran, virker bedre enn priusen (og bedre plass) og finere å se på enn sharan...synes vi da! Ikke lett det her med bil altså!

Nei, for meg så var Ford sMarx helt ukjent, frem til vi dro på bilservice og fikk prøvekjøre en, og valget ble vel tatt retetterpå :)

Hva med Citroën grand c4 Picasso? Den er det veldig god plass i. Jeg venter bare på å få solgt den jeg har nå, så blir det en sånn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for svar! Trur vi går for en Touran. Syns den er veldig god å kjøre :) vi må bestemme oss veldig snart!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp