Noen som har vogn fra mutsy?

LittleMonkii

Forumet er livet
Kom over den og synes den ser helt topp ut for oss! Håper noen har erfaring med denne vognen eller merket i det hele tatt. Har aldri hørt om det før..
Her er vognen:

Jeg har hatt mutsy enkelt vogn og likte den veldig godt. Supert at den fungerer som en stabil og god 4 hjuling, men går du steder hvor det er behov som på senter eller på gaten i byen så kan du heve en spak nede på understellet også blir vognen leddet. Det er utrolig greit at den hjelper til med å svinge! Vognen kan ikke kjøpes ny i Norge fordi det var litt mye tull med leverandøren men jeg har ikke hatt noen problemer med denne vognen.

Takk for svar :) Jeg vet ar den ikke selges i Norge, men de har den på kiddies24.de. Men jeg finner ingen steder noe info om det er mulig å bruke bag + duosete samtidig.. Hvis ikke er det ikke rett vogn for oss.. Men jeg synes den så så kjekk ut! Skikkelig!
Har også sett på mountain buggy +one, men virker litt lite praktisk siden et av setene kun har full liggestilling og det andre nesten ikke liggestilling. Vet jo ikke helt hvordan det er når kun et barn bruker vognen, men det endrer sikkert ingenting. Dette med vogn er vanskelig!

Back
Topp