Noen som har vert/skal på tidlig ul?

Lillemor88

Betatt av forumet
Jeg og mannen min skal på torsdag. Da er jeg ca 7+4. Håper å se en liten reke me ett bankende hjerte, eller til å med kanskje 2 ;) blir godt å få se mini med egne øyne, føler det blir mer virkelig da. Det kommer til å bli magisk! Gleder meg utrolig mye å vil virkelig si det er verdt 500 kr ;) blir gøy å se om terminen også stemmer!

Noen som har vert eller skal? Hva så dere å hvor langt var dere på vei?

Så gøy :) wow 500,- var ikke dyrt :) ser de ikke litt ut som bamsemumser når man er ca 7 uker? :)

Vi skal forresten i uke 11+4
Den 11 september! :P

Jeg og mannen min skal på torsdag. Da er jeg ca 7+4. Håper å se en liten reke me ett bankende hjerte, eller til å med kanskje 2 ;) blir godt å få se mini med egne øyne, føler det blir mer virkelig da. Det kommer til å bli magisk! Gleder meg utrolig mye å vil virkelig si det er verdt 500 kr ;) blir gøy å se om terminen også stemmer!

Noen som har vert eller skal? Hva så dere å hvor langt var dere på vei?

Wow! 2 bankende hjerter? Tror dere det er sjanse for det? Tror jeg hadde blitt rimelig stresset av det :P

Men er utrolig greit å ta en tidlig UL. Føler litt trygghet i det!

Jeg var i forrige svangerskap. Blødde mye, så var deilig å se det var liv :)

Denne gangen er jeg litt usikker på om jeg skal. Er ingen her i området som har privatUL, så da må vi kjøre i 2 timer for å få gjort det..

Skal til Danmark når jeg er 11 uker på vei, så lurer litt på om jeg evt skal få gjort det der? Tror dere det er mulig å få til?

Jeg ønsker meg tvillinger, men er selfølgelig supet fornøyd med ett bankende hjerte også ;) bi har mye tvillinger i slekta, så muligheten er der :) en bamsemums faktisk! Kommer uten tvil til å være verdens fineste bamsemums i såfall ^^

Blir godt å se noe i hvertfall, selv om jeg er kvalm å trøtt som bare det blir det en eeilig bekreftelse å en virkelighetsgjørelse på det faktum at vi faktisk skal bli f
Mor å far :) Håper mini klamrer seg fast å vokser srg stor å frisk!

Vi skal privat i neste uke. Jeg klarer ikke å slå meg til ro med denne graviditeten før jeg har fått bekreftet at det bare er én inni der. Sjangsen for å få to-eggede tvillinger to ganger er vist rundt 1:28, så jeg føler jo at jeg har oddsen på min side :D Kommer sannsynligvis til å få henvisning til tidlig UL pga medisinske årsaker også, men jeg er livredd for å treffe kjentfolk på sykehuset, så da tar vi en privat først bare for min sjelefred sin skyld.

Jeg fikk time når jeg er 6+4.. Regner med det på ul da, siden den er så lett tilgjengelig :)

Vurderer å bestille time til ultralyd rundt uke 10-12. Syns det er så lenge å vente til den ordinære ultralyden, og vil jo se at alt er som det skal med den lille og at hjertet slår :-)

Har time når jeg er 8+2 litt kjipt at forloveden min ikke har fått rukket flytte opp hit fra Tyskland så jeg drar alene, de begynte å krangle i familie og venner på hvem som skulle være med når min forlovede ikke var her, så da ble det ingen fant jeg ut :) Spent om det er 1 el. 2 bankende hjerter her også, siden det er en stund siden tvillinger i familien min :) Jeg skal på sykehuset, fikk det av legen pga en abort for 8 år siden :)

Vi skal i uke 11 :-D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi skal ha to tidlige ul. Skal ha en privat 23. August, da er vi 8+5, også venter vi på fosterdiagnostikk på ahus. Vi vurderer å ha en privat ultralyd mellom uke 12 og 14 i tillegg..

Har et barn med skjelden genfeil og alvorlig hjertefeil fra før, så blir mange ultralyder, blodprøver og fostervannsprøve regner vi med :/

jeg er heldig, for min fastlege tar ultralyd, så jeg har allerede sett en liten ert som banker :-)
Skal også til ultralyd i uke 12 for å se om alt er bra og som det skal...Men da går vi på egen klinikk.

Jeg skal ta en sjekk i uke 12 hvertfall for å finne ut at alt er bra:) mulig jeg tar en tidlig om jeg ikke klarer vente

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg skal på tidlig ultralyd den 19. Da er jeg ca 7 +2, hvis mine kalkulasjoner er riktige.

jeg skal på Ul neste onsdag, da er jeg 6 uker. Skal også på en i uke 8.
Får ekstra oppfølging, siden jeg har mistet to på kort tid.
Håper så veldig på å se et bankende hjerte!

Back
Topp