Noen som har vert i syden med baby?

lykkesmykke <3

Elsker forumet
Skal når bebis er 4-5mnd....hvor mange flasker hadde dere med,hvordan vasket dere di i syden?
Khøpte dere vann å blandet mme med?
Hvordan er det å fly med baby? 5timer ca.
Noe spess jeg bør ta med på flyet?
Kjenner jeg stresser litt :-)

Skal når bebis er 4-5mnd....hvor mange flasker hadde dere med,hvordan vasket dere di i syden?
Khøpte dere vann å blandet mme med?
Hvordan er det å fly med baby? 5timer ca.
Noe spess jeg bør ta med på flyet?
Kjenner jeg stresser litt :)

var ikke i syden. Men var på Island da Vesla var 2 mnd. Å den flyreisen gikk veldig fint. Passet på å amme henne når vi lettet for at hun ikke skulle få propper i ørene. Men smokk/flaske gjør samme nytta.
Det du burde ha med er engangs stellematte, bleier, våtservietter, ekstra smokker, teppe, og litt leker.
Hvis du bruker MME ta med ekstra! Vi ble sittende fast på flyet en gang å da var det veldig deilig å ha ekstra MME i veska!

Anbefaler også bæretøy. Det er mye stress på flyet når folk skal inn og ut. Merket på Vesla at hun var mye roligere i bæresjalet enn i armene mine. Å hun sov mye bedre der under flyturen.

Ang flasker så har jo de fleste hotellrom vannkoker. Kjøp en liten oppvaskbørste og litt vaskemiddel så fikser du det enkelt selv. Hvis dere skal ha leilighet har dere vel kjøkken krok. Å da kan dere jo koke dem også. Vi hadde også med

Første gangen vi var i syden var Vesla 2 år

Back
Topp