Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Ikke hatt nedpress-følelsen med mine 2 andre, men skikkelig nå. Nevnte det for legen og ble sykemeldt i 2 uker!! Sjokkert, men nå etter å endelig ha klart å roe ned tempoet skjønner jeg hvorforJeg har masse kynnere hele dagen. Har begynt å føle litt nedpress når jeg får kynnere om jeg får når jeg står/går. Kynnerne eg ubehagelige og jeg må puste meg gjennom enkelte av kynnerene.
Dette er nr 3. har hatt masse kynnere og nedpress med de andre svangerskapene også. Så stresser ikke med det.
Men ta det opp med jordmor om du er usikker.
Samme her! Ikke hatt nedpress-følelsen med mine 2 andre, men skikkelig nå. Nevnte det for legen og ble sykemeldt i 2 uker!! Sjokkert, men nå etter å endelig ha klart å roe ned tempoet skjønner jeg hvorfor
Tilbake på mandag og håper å komme litt tilbake i jobb (ikke bare snikjobbe fra sofaen) igjen..
Men - poenget er; med en gang legen hørte nedpress tok hun meg overtakende seriøst.. Så ville nevnt det for lege/ jordmor
Nei, er lite å gjøre ja.. Den nedpress følelsen er verst for min del - føler at bekkenet detter ned! Eller egentlig at tissen detter!!Her er jeg sykemeldt 100. Har vært det største deler av svangerskapet.
Lite og gjøre enn å prøve å slappe litt av.
Hadde samme type nedpress sist svangerskap også. (Også samme lege og jordmor) de gjorde lite med saken her.
Hjelper nok ikke på når jeg også sliter med bekkenet, ang nedpressfølelsen.
Nei, er lite å gjøre ja.. Den nedpress følelsen er verst for min del - føler at bekkenet detter ned! Eller egentlig at tissen detter!!
Slappe av er lettere sagt enn gjort for min del.. Men øver meg på nettopp det
Er arbeidsnarkoman og har jo en 5 åring og en 2 åring fra før som krever litt
I do,I do!!!Dette er fjerdemann, men fy Sørensen å mye kynnere jeg har hver eneste dag. Har ikke telling på hvor mange jeg har, for det er ikke få veldig slitsomt, ekkelt og noen litt vonde innimellom. Noen av de gjør at jeg får press bak i rygg og oppover skuldrene foran.
Hvis jeg har vært aktiv, altså, skal ikke mye til, så får jeg kynnere med menssmerter nedover lårene som kommer regelmessig. Noen ganger henger det seg opp helt og magen kjennes bare hard ut konstant. Da legger jeg meg i badekaret. Jeg venter nr 3, og hadde mye kynnere med nr 2 og, men ikke regelmessige og så tidlig som det startet denne gangen.
Kynnerne kommer regelmessig utover ettermiddagen uansett hva jeg gjør da, men er forskjell på om det bare strammer seg og når det gjør vondt. Våknet av at jeg fikk et par ordentlig vonde her og, kjentes ut som svake rier. Slitsomt!