noen som har veldig veldig mye kynnere nå?

jcecilie

Gift med forumet
Dette er fjerdemann, men fy Sørensen å mye kynnere jeg har hver eneste dag. Har ikke telling på hvor mange jeg har, for det er ikke få:yuck: veldig slitsomt, ekkelt og noen litt vonde innimellom. Noen av de gjør at jeg får press bak i rygg og oppover skuldrene foran. :inpain:

Uff, hørtes ikke noe særlig ut... Jeg har kynnere stort sett hver dag, men de er ikke så vonde... Bare ubehagelige egentlig... Vet ikke hvor mange om dag da. Det varierer vel litt etter hva jeg gjør, om jeg er ekstra sliten osv...

Andremann og har masse kynnere hver dag. Liker visst ikke at jeg bøyer meg framover, da blir det steinhardt og vondt :-( magen er i tillegg så langt nede at alt er ubehagelig. Stod å så i speilet i stad og magen henger godt nedfor skambenet og det område. Fatter ikke hvordan det går ann, kjennes og ser ut som at ungen skal dette ut når som helst :-P

Jeg har masse kynnere hver dag. Trenger ikke å anstrenge meg noe før de kommer.., åhh som jeg gleder meg til lille kommer ut:-)

Jeg har masse kynnere hele dagen. Har begynt å føle litt nedpress når jeg får kynnere om jeg får når jeg står/går. Kynnerne eg ubehagelige og jeg må puste meg gjennom enkelte av kynnerene.
Dette er nr 3. har hatt masse kynnere og nedpress med de andre svangerskapene også. Så stresser ikke med det.
Men ta det opp med jordmor om du er usikker.

Hvis jeg har vært aktiv, altså, skal ikke mye til, så får jeg kynnere med menssmerter nedover lårene som kommer regelmessig. Noen ganger henger det seg opp helt og magen kjennes bare hard ut konstant. Da legger jeg meg i badekaret. Jeg venter nr 3, og hadde mye kynnere med nr 2 og, men ikke regelmessige og så tidlig som det startet denne gangen.

Kynnerne kommer regelmessig utover ettermiddagen uansett hva jeg gjør da, men er forskjell på om det bare strammer seg og når det gjør vondt. Våknet av at jeg fikk et par ordentlig vonde her og, kjentes ut som svake rier. Slitsomt!

Masse kynnere her og. Enkelte dagar berre kvar 2.-3. time (men med skikkelig "mensvondt" og tung pust), andre dagar hyppig. Har hatt kveldar der eg har vore nede i 6-10 min mellom i eit par timar, men det roer seg heldigvis kvar gong. Er eg i aktivitet kjennes magen konstant hard, og eg får ein annan type smerte framme, nede i magen. Litt skjærande på ein måte. Har fått beskjed av legen å ta det rolig og unngå stress. Hadde blitt sjukmeldt hadde eg vore i jobb, no berre leser eg litt når eg er heime aleine mens ungane er på skulen, men har ingen innleveringar før etter permisjon, så treng ikkje stresse med noko i den forbindelse.

Tredje her også, og masse kynnere hver dag! Kommer selv om jeg bare flytter på meg, og med aktivitet er de der hele tiden nesten.. De er ikke vonde, men det er plagsomt!

Jeg har masse kynnere hele dagen. Har begynt å føle litt nedpress når jeg får kynnere om jeg får når jeg står/går. Kynnerne eg ubehagelige og jeg må puste meg gjennom enkelte av kynnerene.
Dette er nr 3. har hatt masse kynnere og nedpress med de andre svangerskapene også. Så stresser ikke med det.
Men ta det opp med jordmor om du er usikker.
Samme her! Ikke hatt nedpress-følelsen med mine 2 andre, men skikkelig nå. Nevnte det for legen og ble sykemeldt i 2 uker!! Sjokkert, men nå etter å endelig ha klart å roe ned tempoet skjønner jeg hvorfor;)
Tilbake på mandag og håper å komme litt tilbake i jobb (ikke bare snikjobbe fra sofaen) igjen..
Men - poenget er; med en gang legen hørte nedpress tok hun meg overtakende seriøst.. Så ville nevnt det for lege/ jordmor;)

Samme her! Ikke hatt nedpress-følelsen med mine 2 andre, men skikkelig nå. Nevnte det for legen og ble sykemeldt i 2 uker!! Sjokkert, men nå etter å endelig ha klart å roe ned tempoet skjønner jeg hvorfor;)
Tilbake på mandag og håper å komme litt tilbake i jobb (ikke bare snikjobbe fra sofaen) igjen..
Men - poenget er; med en gang legen hørte nedpress tok hun meg overtakende seriøst.. Så ville nevnt det for lege/ jordmor;)

Her er jeg sykemeldt 100. Har vært det største deler av svangerskapet.
Lite og gjøre enn å prøve å slappe litt av.

Hadde samme type nedpress sist svangerskap også. (Også samme lege og jordmor) de gjorde lite med saken her.
Hjelper nok ikke på når jeg også sliter med bekkenet, ang nedpressfølelsen.

Her er jeg sykemeldt 100. Har vært det største deler av svangerskapet.
Lite og gjøre enn å prøve å slappe litt av.

Hadde samme type nedpress sist svangerskap også. (Også samme lege og jordmor) de gjorde lite med saken her.
Hjelper nok ikke på når jeg også sliter med bekkenet, ang nedpressfølelsen.
Nei, er lite å gjøre ja.. Den nedpress følelsen er verst for min del - føler at bekkenet detter ned! Eller egentlig at tissen detter!!
Slappe av er lettere sagt enn gjort for min del.. Men øver meg på nettopp det:p
Er arbeidsnarkoman og har jo en 5 åring og en 2 åring fra før som krever litt;)

Nei, er lite å gjøre ja.. Den nedpress følelsen er verst for min del - føler at bekkenet detter ned! Eller egentlig at tissen detter!!
Slappe av er lettere sagt enn gjort for min del.. Men øver meg på nettopp det:p
Er arbeidsnarkoman og har jo en 5 åring og en 2 åring fra før som krever litt;)

Har en 5åring og en 3åring her ;)
Og et hus som jeg driver å pusser litt opp. Så blir lite avslapping her også.

Men gjør mitt beste:)

Dette er fjerdemann, men fy Sørensen å mye kynnere jeg har hver eneste dag. Har ikke telling på hvor mange jeg har, for det er ikke få:yuck: veldig slitsomt, ekkelt og noen litt vonde innimellom. Noen av de gjør at jeg får press bak i rygg og oppover skuldrene foran. :inpain:
I do,I do!!! :(
Fjerdemann på vei her også! ;)
27+0 i dag og kynnerne begynte forrige uke...veeeeldig uventet egentlig!

Hatt kynnere i mange uker og de kommer maaaange ganger om dagen.. syns de er slitsomme og litt vonde, mest ubehaglige!

Hvis jeg har vært aktiv, altså, skal ikke mye til, så får jeg kynnere med menssmerter nedover lårene som kommer regelmessig. Noen ganger henger det seg opp helt og magen kjennes bare hard ut konstant. Da legger jeg meg i badekaret. Jeg venter nr 3, og hadde mye kynnere med nr 2 og, men ikke regelmessige og så tidlig som det startet denne gangen.

Kynnerne kommer regelmessig utover ettermiddagen uansett hva jeg gjør da, men er forskjell på om det bare strammer seg og når det gjør vondt. Våknet av at jeg fikk et par ordentlig vonde her og, kjentes ut som svake rier. Slitsomt!

Har det akkurat slik, bare at eg er førstegangs! Har blitt sjukemeldt pga. Det :-(

Jeg har mye kynnere, men de er heldigvis lite smertefulle puh..
Jordmor sier kroppen øver på fødsel og at det er et bra tegn :-)

Back
Topp