Noen som har veldig ustabil vekt?

[Hildemor]

Elsker forumet
Syns det er så merkelig at jeg kan gå sånn opp og ned kg fra dag til dag jeg[:-] Veide meg fredag ettermiddag, så fornøyd fordi jeg har gått ned.. så veier jeg meg lørdags morgen og er 3!!! kg mer[:o] Forstår ikke hvordan det kan være så ustabilt... sånn holder jeg på hele tiden...litt chips og opp 3 kg liksom[&:][8|]

Har det på samme måte [&:] Opp og ned som en jojo hver dag

Skjønner det jo om man spiser feil en periode litt over tid, men at jeg ikke kan spise litt chips eller drikke brus uten å gå opp 2-3 kg[:'(] Så irriterende!! Merker at motivasjonen synker[&o] De 3 kiloene merkes godt de[&o][>:]

ORIGINAL: Hyssamaia!

har det sånn jeg også.. gått opp 5 kg på 2 mnd[&o]

for noen år siden spiste jeg ett brett med sjokolade. opp litt over en kg ilöpet av natta[&:]

Sånn det er her og!! Merker det spesielt når jeg har spist noe feil da..blir tung i kroppen med en gang..Har jo et eksempel der jeg veide meg om kvelden, så ble jeg skikkelig dårlig på natta og kasta opp endel..etter oppkasten var jeg 2 kg mindre!! Skjønner egentlig ikke at det skal gå an.. at det skal vises så godt i kilo..

Vil vel tro at kroppen holder på vann, og at det er derfor du opplever det.

dt behøver ikke å være "fett", men d kan ha noe me væsken i kroppen å gjøre

ORIGINAL: merete_80

Sikkert noe sånn.. sykt irriterende alikevel[:D]

Vet ikke der at dere må veie dere om morningen? [8|]

Man veier ofte to kg mer om kvelden..

Vei dere om morningen etter dere har vært på toalettet [:D]

Jeg har nesten ikke spist på en mnd pga sykdom og kroppen min tviholder på fettet! [:@] Gått ned 1 kg [:@]

ORIGINAL: [Hildemor]

ORIGINAL: merete_80

Sikkert noe sånn.. sykt irriterende alikevel[:D]

Det er det uten tvil.

Har ei venninne som ser det veldig på vekta hvis hun spiser litt salt mat kvelden hvis hun veier seg neste morgen.

ORIGINAL: 2for1

Vet ikke der at dere må veie dere om morningen? [8|]

Man veier ofte to kg mer om kvelden..

Vei dere om morningen etter dere har vært på toalettet [:D]

Jeg har nesten ikke spist på en mnd pga sykdom og kroppen min tviholder på fettet! [:@] Gått ned 1 kg [:@]

Det var om morgenen jeg hadde gått opp 3 kg[:@] sykt irriterende.. pleier alltid veie meg om morgenen, men har en og annen snikveiling innimellom.. skulle bare kasta hele vekta ut[:D] Har spist salat med egg og kylling oppi HVER dag på skolen nå, og spist mye mindre pasta,ris,poteter og brød. Masse vann. Søtt bare i fredag kveld (evt litt på lørdagen og)..Men d skjer ingenting merkant på vekta[:'(] Nesten lyst å gi opp[:'(] Trener 3-4 ganger i uka og, og for noen mnd siden hadde jeg aldri trent før noensinne!!

Back
Topp